کد خبر 816884
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
شفر

سرمربی استقلال گفت: از روز اول که آمدم به همه گفتم که ما فقط 11 بازیکن نداریم بلکه همه باید هر لحظه آماده باشند.

به گزارش مشرق، شفر سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تراکتور سازی گفت: خیلی خوب است که در مسیر درستی هستیم. نه تنها به خاطر فوتبال بازی کردن بلکه به خاطر اهداف بیرون از زمین‌مان. خارج از خانه هم طرفداران زیادی داریم و خوب است که آنجا هم به خوبی حمایت می‌کند.

وی گفت: از بازی های خارج از خانه مان لذت می بریم. بار اولی است که به تبریز می‌آیم. شهرهای متفاوتی را در ایران می‌بینم. تبریز شهر بسیار زیبا و دیدنی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تبریز یکی از بهترین شهرهای ایران است و در راه که می‌آمدیم به من گفتند و دیدم که چقدر فوتبال را دوست دارند و عاشق آن هستند. من سالهای زیادی است که در کشورها و تیم‌های مختلف جهان مربیگری کردم و می‌دانم که فوتبال می‌تواند همه مردم را جمع کند و اتحاد ایجاد کند. امیدوارم بعد از بازی شرایط به گونه‌ای باشد که هواداران و بازیکنان هر دو تیم کنار هم باشند.

وی ادامه داد: چند بازی تراکتورسازی را دیده و آنالیز کردم، آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند، مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و همچنین در دیدار با استقلال خوزستان فردا با یک تیم خوب و قدرتمند بازی داریم. باید با تمام توان بازی کنیم تا ببریم، 2 بازیکن محروم ما هم روزبه چشمی و سرور جباروف هستند.

شفر تأکید کرد: از روز اول که آمدم به همه گفتم که ما فقط 11 بازیکن نداریم بلکه همه باید هر لحظه آماده باشند و می‌خواهیم با 100 درصد تمرکز و توان به میدان بروند، از لحاظ روحی و روانی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی در این مدت کار کردیم، بازی اول تیم را که دیدم متوجه شدم که بچه‌ها شاد نبودند و به هم لبخند نمی‌زدند. در این مدت همه تلاش کردند و می‌خواهند یاد بگیرند. از شخصیت الان تیمم خیلی خوشحالم و همه برای بازی کردن تلاش و رقابت دارند، بازیکنان خیلی به هم حساس شده، لبخند می‌زنند و با هم صحبت می‌کنند و از بازی کنار هم لذت می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: باید مرحله به مرحله پیش برویم، هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند با بیش از 100 درصد توانش به میدان می‌آید، همیشه به بازیکنان می‌گویم که باید مانند یک قهرمان وارد زمین شوید، من مربی‌ای نیستم که دنبال باخت باشم و می‌خواهم که همه بازی‌ها را ببرم. دنبال مساوی و یک امتیاز نیستیم اما باید دید در پایان چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد حسینی دروازه‌بان تیمش گفت: او یک مقدار بیمار بود اما آماده شده است، حسینی یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر لیگ است.

شفر تأکید کرد: تراکتورسازی بازیکنان جدیدی گرفته‌اند، در این چند روز با کادرم بازی‌های آنان را آنالیز کرده و از قدرتشان خبر دارم، تراکتورسازی تماشاگران زیادی دارند اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. در مورد داوران هم باید بگویم داوران بسیار خوبی در لیگ داریم و مطمئنم فردا هم آنها کار خود را انجام خواهند داد. در دیدار با پرسپولیس هم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند اما از آنجا که داور تصمیم‌گیرنده است ما باید در طول 90 دقیقه آرامش خود را حفظ کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس