آدیداس

مسئول مستقیم شرکت آدیداس با نمایندگی این شرکت در دبی می‌گوید که قرارداد تأمین البسه تیم ملی ایران با شرکت آدیداس هنوز نهایی نشده است.

به گزارش مشرق، حواشی خرید البسه تیم ملی از شرکت آدیداس توسط فدراسیون فوتبال بسیار زیاد شده و انتقادهای زیادی را متوجه مسئولان فدراسیون فوتبال کرده است، در همین حال اما یکی از مسئولان مستقیم شرکت آدیداس به تسنیم گفت که هنوز قراردادی هم امضا نشده است.

فدراسیون فوتبال ایران حدود یک ماه پیش (14 آذرماه) اعلام کرد: «مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و فرید چاسبی مدیر بخش خاورمیانه آدیداس قراردادی یک‌ساله امضا کردند»، اما مولر که از مسئولان مستقیم شرکت آدیداس در ارتباط با بخش خاورمیانه است در این خصوص گفت: فرید چاسبی رابط بین فدراسیون فوتبال ایران و آدیداس است.

وی ادامه داد: در قرارداد البسه تیم ملی فوتبال ایران، سه طرف حضور دارند؛ فدراسیون فوتبال ایران، آدیداس دبی و شرکت من در کشور آلمان. در حال حاضر قراردادی بین فدراسیون فوتبال ایران و آدیداس دبی به امضا رسیده و هفته آینده قرار ملاقاتی در دبی خواهیم داشت تا بین آدیداس دبی و شرکت من قراردادی امضا شود چون تأمین برخی اقلام آدیداس که تنها برای بازارهای اروپایی تولید شده‌اند، به‌عهده شرکت من است.

مولر درباره اینکه قرارداد آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران در چه‌مرحله‌ای است، گفت: این قرارداد هنوز نهایی نشده و تا 10 روز دیگر و پس از ملاقات هفته آینده ما در دبی بین شرکت من و آدیداس دبی و امضای قرارداد، آدیداس دبی قرارداد نهایی‌شده را به فدراسیون فوتبال ایران تسلیم می‌کند.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این باره گفته که ایران تنها تیمی نیست که با آدیداس قرارداد خرید لباس امضا کرده است. نماینده شرکت آدیداس در پاسخ به این سؤال که آیا به‌جز ایران تیم دیگری در جام جهانی هست که از این شرکت لباس خریداری کرده باشد، عنوان کرد: «من نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظری کنم!».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 0
    این همه تلاش و کوشش میکنند که با یک برد در میادین ورزشی پرچم ایران رو به اهتزاز در بیارند و افتخار آفرینی برای کشور کنند و مردم رو شاد و خوشحال کنند،بعد دو سه تا ...و...و.....میان این وسط به پرچم بی احترامی و توهین می کنند!!!واقعا که!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس