روزنامه

کارشناسان معتقدند که موکول شدن تحقق سیاست‌های اقتصادی و معیشتی به نتیجه‌ مسائلی نظیر برجام، ثمره‌ای جز به تعویق افتادن رسیدگی به اقتصاد کشور و کاهش کارآمدی نخواهد داشت.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

پایان حصر و دلجویی از خاتمی،شرط کاسبان اغتشاش برای آرام کردن فضا

اصلاح طلبان تبحر خاصی در کاسبی سیاسی از وقایع مختلف دارند. پس از وقوع زلزله کرمانشاه و در شرایطی که هر انسانی سراسیمه به دنبال یافتن راهی جهت کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده بود، روزنامه های اصلاح طلب به کاسبی سیاسی از «مسکن مهر» پرداختند.در شرایطی که مردم لحظه به لحظه اخبار حادثه پلاسکو را دنبال می کردند و تمامی دستگاه ها در تلاش برای نجات حادثه دیدگان بودند نیز اصلاح طلبان بی توجه به اصل ماجرا به موج سواری سیاسی پرداختند. با کمال تأسف در روزهای اخیر نیز که عده ای اغتشاش گر با منحرف کردن اعتراضات مسالمت آمیز مردمی،به جنایت و آشوب پرداختند، اصلاح طلبان همچنان به کاسبی سیاسی مشغولند.

در همین رابطه روزنامه جامعه فردا در یادداشتی با عنوان «راه حل» نوشت:

«حکومت نه میل و اراده به سرکوب تظاهرات و نه تحلیلی درباره نتیجه‌بخش بودن آن دارد. اما فقدان راه‌حل مسالمت‌آمیز، در نهایت و مانند خودروی بی‌ترمزی در سراشیب، برخورد منتهی به نابودی است. کابوس اجبار حکومت به کاربرد سلاح برای کنترل نظم نباید واقعیت یابد.شاید بهتر باشد امتیاز اصلاح‌طلبان برای مشارکت در این پروسه پیشاپیش به آنها داده شود. آنچه دیگر برای کسی اهمیت جدی ندارد اما نمادین است:پایان حصر محصورین، به عنوان حسن نیت و دلجویی از سیدمحمد خاتمی و دعوت رسمی از او برای حضور در جامعه. واقعا دستاوردهای بزرگی نیستند و تفاوتی در معادله قدرت و توازن نیروها پدید نمی‌آورند، اما شاید نشانی از آغاز یک دوره جدید از آشتی ملی به شمار بیایند و بدنه وسیع اصلاح‌طلبان را به تحرک برای گفت‌وگوی آرامش‌بخش با کسانی گسیل کند که خیابان‌ها عرصه ابراز احساس و مطالبات آنهاست».

کاسبی از اغتشاش و شرط و شروط سیاسی برای اهداف قبیله ای از آن جمله اقداماتی است که هیچ نسبتی با اخلاق و شرافت ندارد.

کاسبی از اغتشاش چند روزی است که توسط برخی اصلاح طلبان کلید خورده است. در روزهای گذشته، روزنامه قانون در مطلبی نوشت:«آیا امروز جای برخی شخصیت‌های تاثیرگذار در محدودیت و محذوریت است یا در میان معترضان ونظام تا با سرمایه اجتماعی و سابقه انقلابی نقاط فصل را وصل کنند؟ باید دست از لجاجت برداشت وبیهوده مردم را عصبی نکرد. همین امروز کینه‌های  ۸۸ را باید فراموش کرد و ولو یک گام کوچک برای بهبود اوضاع برداشت».روزنامه جامعه فردا نیز در روزهای گذشته در مطلبی نوشت:« حوادث سه روز اخیر کشور یکبار دیگر لزوم تجدیدنظر در چگونگی اداره کشور و روبه‌رو شدن حکومت با مردم را در مقابل ما قرار داده است...زمان آشتی ملی فرا رسیده است».

مطرح کردن مسأله رفع حصر و تقلای اصلاح طلبان برای امتیازگیری در حالی است که در ماجرای خیانت نابخشودنی فتنه ۸۸، سران فتنه با دامن زدن به دروغ تقلب در انتخابات، تحریک به آشوبی کردند که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس سالها برای آن تدارک دیده بودند و انتظارش را می‌کشیدند. فتنه‌گران حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی را مورد هتک حرمت قرار دادند و خیانت بزرگی را مرتکب شدند که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود. چنین خیانتی در حکم بغی و محاربه است و مجازات آن روشن است؛ در عین حال سران فتنه صرف‌نظر از اینکه نظام برای خیانت آنها چه مجازاتی را در نظر بگیرد، موظفند از نظام و مردم عذر تقصیر بخواهند.

دفاع تمام قد از سرمایه های اسرائیل در ایران

روزنامه بهار در گزارشی با عنوان «پایبندی به اصولِ اصلاح طلبی» نوشت:

«با نگاهی به آنچه این روزها در خیابان‌های برخی شهرها دیده می‌شود و مقایسه آن با اعتراضات۸۸ می‌توان به سادگی تفاوت میان افرادی که امروز خود را معترض می‌نامند با آنان که از هشت سال پیش تا امروز نام محصورین را صدا می‌زنند پیدا کرد. معترضان۸۸ از «اجرای بدون تنازل قانون اساسی» می‌گفتند، دخالت هر بیگانه‌ای در «اختلاف خانوادگی» را محکوم می‌کردند، آشوب و توهین به ارزشهای دینی و ملی مردم را برنمی تابیدند و از آن اعلام «بیزاری» می‌کردند و...اما آنان که در این روزها از قیام و انقلاب می‌گویند و اصولگرا و اصلاح طلب را دزد و خائن می‌دانند ابایی از حمله به دیگر شهروندان، آشوب و اغتشاش، حمله مسلحانه و. . . ندارند و حتی آن را برای دست یافتن به موفقیت تجویز می‌کنند!».

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد،اصلاح طلبان تبحر خاصی در ماهیگیری از آب گل آلود دارند. تبرئه فتنه گران ۸۸ توسط این روزنامه اصلاح طلب و ادعای مضحک پایبندی فتنه گران به قانون،بیشتر به طنزی تلخ شبیه است.
در جریان فتنه ۸۸ عده‌ای در خیابان‌های تهران با شعار «نه غزه، نه لبنان» به رژیم صهیونیستی چراغ سبز دادند و نتانیاهو نخست وزیر این رژیم فتنه گران سال ۸۸ را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران نامید.در آن سال،فتنه گران به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت کردند.مسجد را به آتش کشیدند.تصویر حضرت امام خمینی(ره) را به آتش کشیده و لگدمال کردند. اوباما، حمایت مالی و سیاسی از آشوبگران را یک هدف استراتژیک برای مقابله با ایران اسلامی معرفی کرد و جرج بوش نیز فتنه گران را پیاده نظام آمریکا در ایران معرفی کرد.

مردم منتظر برنامه عملی از سوی دولت هستند

روزنامه قانون در مطلبی با عنوان «دولت منت گذار» نوشت:

«روحانی از مشکلات فراوانی سخن می‌گوید که کشور گرفتار آن است؛ مشکلاتی که سر منشأ آن ناکارآمدی مسئولان به حساب می‌آید و امروز سبب شده است تا برخی افراد به عنوان معترض به وضع موجود به خیابان‌ها بیایند و فریاد بکشند. اما باید از رییس‌جمهور پرسید برای حل این بحران‌ها چه برنامه عملی داشتید؟ شما که به عنوان قوه‌مجریه بخشی از قدرت کشور در دستان‌تان است چرا برای آرامش جامعه از برخی مسئولان که مردم دل‌خوشی از آن‌ها ندارند دل نمی‌کنید و با آن‌ها برخورد نمی‌کنید؟ باید از رییس‌جمهور پرسید چرا برای انجام وظیفه بر سر مردمی که ولی نعمت شما هستند منت می‌گذارید؟ بی‌شک باید رویه عوض شود و مشخص است که این نوع منش و روش دیگر برای مردم اهمیتی ندارد».

کارشناسان معتقدند که موکول شدن تحقق سیاست‌های اقتصادی و معیشتی به نتیجه‌ مسائلی نظیر برجام، ثمره‌ای جز به تعویق افتادن رسیدگی به اقتصاد کشور و کاهش کارآمدی نخواهد داشت. در حال حاضر اجرای اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم ملی و توان داخلی کشور باید به صورت جدی توسط دولت پیگیری و اجرا شود.

دولت برای خروج از رکود باید به مسکن توجه کند

«احمد خرم» وزیر راه دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«به نظر نخستین اقدامی که در خروج از رکود دولت می‌تواند انجام دهد توجه به بخش مسکن و حل این معضل است. اکنون برنامه‌های دولت به کندی در بخش مسکن و ساختمان پیش می‌رود و تاثیر مثبتی برای خروج از رکود و حرکت به رونق مشاهده نمی‌شود».

اردیبهشت سال ۷۳ (۲۳ سال پیش) زمانی که «آخوندی» وزیر مسکن و شهرسازی  دولت دوم هاشمی رفسنجانی بود، از طرح مسکن اجتماعی رونمایی کرد و گفت: «برای اقشار کم‌درآمد که توان خرید مسکن را ندارند، طرح مسکن اجتماعی پیش‌بینی شده که در این طرح می‌توان با تشکیل صندوق پس‌انداز مسکن، وام‌های ارزان در اختیار بخش خصوصی و تعاونی‌ها قرار داد؛ مشروط بر اینکه حاضر شوند واحدهای احداث شده را در اختیار افراد واجد شرایط مسکن اجتماعی قرار دهند».

حدود ۲۰ سال بعد از طرح اولیه مسکن اجتماعی، دوباره عباس آخوندی بر کرسی وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم تکیه زد و در روزهای نخستین حضور خود در مسند وزارت اعلام کرد که سیاست‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در مورد مسکن مهر ادامه پیدا می‌کند اما چندی بعد در اظهارنظری تأمل برانگیز، این طرح را مزخرف! نامید. در این شرایط که همه در انتظار اعلام برنامه‌های دولت جدید در حوزه مسکن بودند، آخوندی در حاشیه جلسه هیئت دولت مورخ ۹ آبان ۱۳۹۲، با تأکید دوباره بر توقف طرح مسکن مهر، از شروع طرح جدیدی به نام «مسکن اجتماعی» با هدف حمایت از گروه‌های کم‌درآمد خبر داد و اینگونه طرح مسکن اجتماعی در بیستمین سال مطرح شدن، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد ولی امروز حدود ۴ سال از آن زمان می‌گذرد، بدون اینکه حتی سنگ اول بنای مسکن اجتماعی گذاشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 62
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    من موافق آشتی ملی هستم.گذشته ها گذشته
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      عجب ساده لوحی. اگر گذشته گذشته بود که الان فتنه ای جدید رخ نمی داد. هدف آنها هم این است که موسوی مجددا رهبر اغتشاشات معرفی شود.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      غلط کردی که گذشته ها گذشته باید محاکمه بشن اون اشغالای فتنه گر
    • مجید IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      ترجمه: حالا ما بی قانونی کردیم ، قبل از اتمام رای گیری خودمونو برنده اعلام کردیم ، نه ماه آشوب ایجاد کردیم ، ولی باز با این حال می بخشیمتون و بهتون لطف میکنیم که دوباره با شما آشتی کنیم #مسخره + #..خودتونید + #قانون + #مجازات
    • سمیرا IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      گرا میدن به اغتشاشگرا رسما! قضاییه کجاست؟ مشرق پیگیری کن!
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      مردم با فتنه گران و سران فتنه آشتی نمی کنند
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      92 23
      پس با این اغتشاش گرا که اینهمه دارن ضرر به کشور میزنن آشتی میکنی؟ بدبخت اینهمه تحریمها همش بخاطر فتنه 88 بود
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      59 19
      نگفتم این شلوغ بازی ها این بار هم زیر سر اصلاح طلباست؟!
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      55 17
      بله گذشته ها گذشته تا الان کوتاهی شده از این به بعد باید محاکمه سرمایه های اسرائیل شروع بشه
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      16 14
      شما عددی نیستی
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      5 0
      بیایید با هم دوست باشیم و در مقابل فتنه گرهای 88 تمام قد بایستیم
    • احمد از بروجرد ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      7 0
      مرگ بر فتنه گر مرگ بر خائنين به ايران اسلامي الهم عجل الوليك الفرج مرگ بر امريكا
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    ای بسا انقلابی دیروز،که شد امیدِ دشمنان امروز
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    98 14
    ای بسا هم رکاب پیغمبر/که کشیده‌ست تیغ بر حیدر/کاش ما عاقبت بخیر شویم/وای اگر طلحه و زبیر شویم
    • رضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      14 18
      والا زشته من طرفدار نظام هستم اما اینکه شما عده ای را حسین ع وعلی ع وعده ای را معاویه و طلحه و زبیر میکنی زشته ما الان نه کسی مثل علی ع داریم و نه معاویه
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    جالبه کسی که باید پاسخگوی این وضع مردم باشه داره موج سواری سیاسی می‌کنه اگر جای دولت اصلاح طلب امروز یه دولت دیگه سر کار بود این اصلاحاتی ها از مطالبات و هجمه خرخرشو جویده بودن
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    سران فتنه باید به اشد مجازات برسند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    سران فتنه بايد اعدام شوند
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      55 10
      اعدام
    • قاسم IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      27 1
      اگر همان موقع اعدام شده بودن این وضعیت را الان نداشتیم.
  • سجاد زائری امیرانی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    سران فتنه ، سران اختلاس ،سران اغتشاش شماها هیچ کدام درد ملت را ندارید و ما کیسه شن شما نخواهیم شد و تا اخرین قطره خون از کشور و نظام ولایت فقیه که امتدادولایت ائمه و خدواند هست دفاع خواهیم و عاشقانه جانمان را در این راه خواهیم داد
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    در حدی نیستند که شرط بگذارند
  • حسین IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    62 15
    مرگ بر فتنه گران
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    0 0
    چه جالب رئیس جمهور محترم هم چند وقت پيش رفع حصر رو خواسته بود. این تصادفیه یا ...
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    44 4
    مسولین اگر شعور داشتن واگر به فکر ملت بودن نمیگذاشتن مسئله موسسات که به حق پولهایی که سالها برایش زحمت کشیدن وهزاران برنامه برایش دارند به اینجا کشیده شود کسانی هستن که هست ونیست خودرا درون این موسسات گذاشته تا زخمی اززخم های بوجود آمده التیام ببخشند
    • محمد IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      25 12
      بنده با تمام تقصیر هایی که برای دولت قائل هستم اما به نظرم مردم مقصر اصلی هستن که به طمع سود ربوی بیشتر برای پولهایشان حاضر شدند در هر جایی سپرده بگذارند. راه حرام برای بدست آوردن پول آخر و عاقبت نداره. باز هم میگم تقصیر دولت در عدم نظارت کافی هم به جای خودش است
  • مهماندار هواپیما US ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    73 19
    اصلاح طلبان بدانند اگر بیشتر از این حماقت کنند ممکن است حتی تمامی انها و خانواده هایشان افتاب فردا را هم نبینند
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    47 14
    مرگ بر فتنه گران داخلی و خارجی
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    28 8
    مشرق جان ان شاالله که در قیامت روسفید باشید . روز حساب نزدیک است .
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    51 20
    موسوی کودتاچی
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    45 19
    این پدر سوخته ها اصلاح گر مملکت را به ورطه نابودی کشیده بعد مصالحه اگر قانون باشد پدرشان را در می اورند که دیگر مملکت را به اشوب نکشند
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    39 17
    فتنه ها در آخرالزمان باعث میشه چهره منافق بیشتر شناخته بشه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    30 18
    اصلاح طلبا دارن مز مزه می کنن که بیان از این اغتشاشا حمایت کنن. این اولشه . چنون از هول حلیم بیوفتن تو دیگ.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    28 22
    اگه به این دولت باشه با همین 4 تا جوجه اغتشاشگر هم میشینه مذاکره میکنه و آخر هم سرش کلاه میره
  • رضاx IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    30 7
    هه موسوی و کروبی و خاتمی رو تو آب نمک خوابونده بودین برا همچین روزایی نه عزیزم ملت دیگه خام کاراتون نمیشن آقای خاتمی شما یکبار دیگه تکرار کنید ملت علیه شما تکرار خواهند کرد بس است دیگر
  • US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 11
    حاتمی مزدورونفوذی مزدوربیگانه بایدجندباراعدام شود
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    21 9
    فتنه و فتنه گرنابودخواهدشد
  • محمد ابراهیم IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 10
    ما هر چی می کشیم از این افساد طلبان و محصورین است حالا ولشون کنیم تو جامعه که بدتر اوضاع رو به هم بریزن زهی خیال باطل
  • ی ایرانی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    16 10
    این آشوب ها طراحی شده و با مدیریت انگلیسی ها درحال اجراست. سفر چندی پیش وزیر خارجه انگلیس به ایران یادتونه؟.....
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      12 5
      کار کار اینگیلیساس
  • محسن IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    24 8
    چقدرشماها سادلوحید . هروقت فتنه ای برپاست همانجا اصلاح طلبها میدخشند!!
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      4 0
      مگه نمیگفتید مردم علیه دولت اصلاح طلب اعتراض میکنن؟چی شد پس؟
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      2 1
      21:36 جان هنوز مونده این اصلاح طلبها رو بشناسی. فقط یه سرنخ بهت میدم باقیش رو خودت برو جلو. یادته همین آمدنیوزی که الان آتیش بیار معرکه شده دم انتخابات شده بود ستاد انتخاباتی آقای روحانی؟
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      2 1
      اگه شک داری که اصلاح طلبها فتنه گر هستند سخنان رمضان زاده را در حالی که همه متفق خیانت اغتشاش گران واضح هست را به دقت بخون و بعد با صدای بلند بگو هرجا فتنه ای هست رفرمیست ها یا همون اصلاح طلبها در خط اول خیانت می درخشند
  • NL ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    7 5
    نگارنده تحلیل کبکی از قضایا دارد
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      4 1
      اینا تحلیل داشتن که وضع مملکت این نبود
  • دبیر تاریخ IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    10 16
    کاش همه یکدست می شدیم بخاطر صد ها هزار شهید.ومیهن ازجان عزیز تر. یک بار روی حرفم مکث کنید بخدا ضرر ندارد
  • مجید IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    15 11
    فتنه گران باید اعدام شوند . و آشتی ملی هم باید در بین ملت واقعی ایران برقرار شود که مملکت آروم بشه ...
  • کوروش IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    9 4
    چه خبراست اینجا.وقتی چندخط ازمطلبتان خوانده میشودتمام هدف ونیت بدرستی خود را نشان میدهد همان قدر که اصول گرایان درفکرمردم بودند اصلاح طلبان نیز هستند.ازهردوگروه به ما رسیده است .همین اعتراضات وگرانی وفقر و... خودگویای نتیجه و تلاش تان هست.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    13 9
    رئیس دفتر خاتمی (ابطحی ) به خیانت خاتمی به ملت و عزت و نظام اعتراف می کنه اونوقت یه عده می خوان این ام الفتنه از حصر خارج بشه
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    16 3
    مرگ بر فتنه گر،چه در حصر،چه در قصر
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    17 5
    چه قدر وقیح هستند اینا.شرط میذارن برا نظام.باید با این نشریات برخورد جدی بشه
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    14 0
    والا شعار این جماعت این بود " اصلاح‌طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا " این یعنی مخالف صد در صدی حکومت و حاکمیت
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    12 4
    زهی خیال باطل،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به فتنه گران باج نمی دهد
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    15 5
    چرا هرجا آشوب وجنجال وخیانته،اصلاحطلبها حضور دارند...؟
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    24 1
    آمریکا و اسرائیل و آل سعود خیال کردن میتونن با این اغتشاشات به نظام ضربه بزنن.زهی خیال باطل
  • محمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    14 0
    قانون از کجا اورده اید را اجرا کنند . همه ارام می شوند . در غیر این صورت مملکت را بنابودی خواهند کشید .
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    17 1
    ملت ایران فریب دشمن را نمی خورد
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 1
    مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    17 1
    ملت ایران جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
  • SE ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    16 2
    متاسفانه اصلاحطلبان خرخره نظام در دست شونه.اینا یواش یواش زنگ خودشون رو دارن نشون میدن باید بسیار بهوش باشیم.
  • مصطفی IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    18 0
    چه ربطی داره به خاتمی..فکر کردین مردم به خاتمی محل میزارن؟! اون دوران گذشت مردم دنبال خدمت رسانی هستند از هر گروهی که میخواد باشد..خاتمی و دارو دسته اش احمدی و طرفداراش روحانی و دولت پیرمردها مردم از شماها عبور کردند..
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    4 0
    منم خواهان پایان حصر هستم. از توی سوراخ شون درشون بیارین، در ملاءعام اعدام شون کنید. هم اغتشاشگران به خواسته شون که پایان حصر هست میرسن هم ما که خواهان مجازات سران فتنه هستیم.
  • علی حقجو US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    12 0
    بهترین کار اینکه که اون دو بدبخت مفلوک را و این تکرار میکنم باغی را از چتر حمایت شورای امنیت ملی به بهونه حصر خارج کنند و با عدالت محاکمه و اعدام انقلابی کنند تا همه بدخواهان نظام و مردم و کشور حساب کار دستشون بیاد
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    3 0
    اصلاح طلب و اصولگرا همش کشکه . دستشون تو یه کاسه است . مقابل چشا مردم یه جنگ زرگری راه میندازن یه عده هم احساسی و هیجانی. ما به فرموده خداوند در قرآن مطیع یه حزبیم و اونم حزب الله هستش. و گوش به فرمان ولایت
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    4 0
    آخه اصلاح طلب نادون و ساده لوح، اگه نظام نباشه که دیگه اصلاح طلبی نمیمونه. اگه مسند و قدرتی داری، اگه کاره ای هستی فقط به لطف جمهوری اسلامیه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    2 0
    خیلی از این رسانه ها حرف نزنند برای ملت و کشور بهتره ، فقط بهدفکر منافع حزبی و گروهی و شخصی خودشون هستند
  • بهزاد IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    نا نجیب تر از این اصلاحاتی ها وجود نداره این شکست و ضعف تاریخی اینا هست که از بی عرضگی فقط در دوره اینا مردم کشته میشوند. سال 78 ، سال 92 و الان
  • رسول IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    2 0
    دوستان عزیز هنوز سران فتنه ولو برای یک بار نگفتند ما اشتباه کردیم نگفتند کسانی که در روز عاشورا کف زدند و رقصیدند و حسینیه و مسجد و قران اتش زدند ازطرفداران ما نبودند
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    4 0
    خاتمی و دارو دستش برای مردم نون و آب نمیشن.لطفا حساب مردمی که اعتراض مسالمت کردند و تنهاطلب حقشون رو کردند رو از طرفداران میرحسین یا برای هر چیز دیگری وحشی بازی و...در آوردند جدا کنید و این دو گروه رو با هم جمع نبندید
  • علی US ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    1 1
    مردم مراقب باشید اغتشاشگران میخوان وارد جمعیت تظاهرات مردمی که از چهار شنبه شروع میشه بشوند
  • دکتر IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    2 0
    اعتراض مردم اول به دولت حاکمه فعلی یعنی اصلاح طلبان هست دوم به کل ضعف اقتصادی نظام سوم به فساد اقتصادی چهارم فساد فرهنگی که خود مردم هم درگیر اون هستن نه فقط مسئولین
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    27 1
    هرجا سخن از اعتشاش است / نام نجس اسهال طلبان میدرخشد
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      1 0
      تو فرهنگ و شعورت ....
  • teymour IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    کشور ما از بدو انقلاب تا کنون دارای افرادی گمنام بنام سربازان گمنام امام زمان عج دارد. ا
  • گل محمد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    والله و بالله مردم از اصلاح طلب و اصول گرا و چپ و راست خسته اند،بايد به داد مردم رسيد.سياسي بازي رو بايد كنار گذاشت.
  • امانی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    شب گذشته یک قسمتی از سریال محکومین پخش شد خیلی جالب بود اینکه ادمهای کم در امد وبی بضاعت با وجود درامد ناچیز اما بفکر خدا واخرت هستند سر منشا تمام این اغتشاشات وبی حرمتی ها ثروت برخی از افراد است که به واسطه وابستگی و جیره خواری استکبار و دشمنان بدست آمده و می آید
  • حسام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    فتنه جدید حاصل عملکرد جریان فتنه، دولت و مجلس با محوریت فرانسه و جریان نفاق است دولت 5 سال اطلاعات نظام را با فرانسه تبادل می کند و فرانسه با منافقین، رژیم صهیونیستی و امریکا تبادل می کند فرانسه بانی منافقین برای نظام سازی جدید در ایران است همانطور که پهلوی دوم و بنی صدر خائن تربیت کرد و...
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    8 0
    مرگ بر اصلاح طلب آشوبگر
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    6 0
    مرگ بر فتنه گر
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    4 0
    صف آشوبگران از مردم ایران جداست
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    1 0
    باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام عاجل از سوی دولت انجام بشه
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
      3 1
      قالیباف: درختی که 4 سال ثمر نداد بعد هم ثمر نمیدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس