تیم ملی فوتبال ایران

یک سایت اسپانیایی در تحلیل رقبای تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸، از ایران به عنوان ضعیف‌ترین حریف ماتادورها در گروه B یاد کرد.

به گزارش مشرق، با آغاز سال 2018 میلادی، سایت اسپانیایی «دسمارکه» با اشاره به شمارش معکوس برای شروع مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، به تحلیل تیم ملی فوتبال اسپانیا و رقبای ماتادورها در گروه B این رقابت‌ها پرداخته است.

در این گزارش آمده است؛ اسپانیا در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد 97) در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام بیست‌ویکم، باید در شهر سوچی به مصاف پرتغال برود. آنها سپس در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد 97) در بازی دوم خود در شهر کازان با ایران که به طور لحاظ تئوری ضعیف‌ترین حریف اسپانیاست، دیدار خواهد کرد. شاگردان خولن لوپتگی سپس در بازی آخرش در مرحله گروهی در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر 97) در شهر کالینینگراد مقابل مراکش صف‌‌آرایی خواهد کرد.

«دسمارکه» در ادامه نوشت؛ اسپانیا در گروه خیلی دشواری قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که بتواند در کنار پرتغال راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2018 بشود.

لوپتگی اما نظر متفاوتی دارد و پس از مشخص شدن قرعه‌ تیمش گفته بود: ما در گروه دشواری قرار گرفتیم و برای صعود از گروه‌مان باید بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. پرتغال قهرمان اروپاست و روند خیلی خوبی را در پیش گرفته‌ است. مراکش هم بازیکنانی دارد که در بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. آنها تیم یکدستی دارند. در مورد ایران هم باید گفت که آنها در مرحله انتخابی جام جهانی تنها 2 گل دریافت کردند.

اسپانیا در تاریخ 15 مارس (24 اسفند 96) در شهر دوسلدورف دیدار دوستانه‌ای را مقابل آلمان برگزار خواهد کرد و سپس در دیدار دوستانه دیگری در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی (ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو مادرید) شهر مادرید احتمالاً به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فرهاد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    3 0
    خدا دانا است
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      0 0
      و البته توانا
    • خس و خاشاک IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
      0 0
      صد درصد.مرگ بر جریان انحرافی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس