شمخانی

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تصریح کرد عربستان به خاطر دخالت هایی که در ایران می کند پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد و آنچه هم اکنون در اینترنت رخ می دهد جنگ نیابتی علیه ملت ایران است.

به گزارش مشرق، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که هشتگ هایی که در خصوص اوضاع ایران به راه افتاده است از آمریکا، انگلیس و عربستان هدایت می شوند.

علی شمخانی در گفتگو با شبکه خبری المیادین تصریح کرد آنچه در اینترنت و فضای مجازی درباره تحولات و اوضاع ایران رخ می‌دهد، جنگ نیابتی علیه ملت ایران زمین است.

وی با بیان اینکه منافقین ابزار این سناریوی عربستان هستند و با واکنش مناسب ایران روبرو خواهند شد، تصریح کرد که عربستان نمی تواند با دخالت در ایران و تحریک مردم هوشیار ایران بر شکست خود در یمن سرپوش بگذارد.

علی شمخانی با تاکید بر اینکه حساسیت ملت ایران نسبت به مداخله سعودی در امور ایران بیش از حساسیت شان نسبت به مداخله گری های ترامپ است، افزود: ما هیچ وقت نمی خواستیم که ملت ایران تا این اندازه نسبت به خاندان حاکم بر عربستان دشمنی داشته باشد، اما دشمنی ملت ایران علیه خاندان حاکم بر عربستان ناشی از طرز رفتار آنها است و خاندان حاکم سعودی به خوبی خطر پاسخ ما را می داند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنی غرب با ایران یک دشمنی احمقانه است و برخی کشورها فهمیده اند که منافعی در خلیج فارس دارند. هدف از دخالت خارجی سازمان یافته این است که جلوی پیشرفت ایران گرفته شود. بیگانگان می خواهند حرکت رو به جلوی ایران را از داخل بر هم بزنند.

وی با بیان اینکه از جمله دلایل نارضایتی بخشی از مردم ایران وضعیت اقتصادی بود، افزود که یکی دیگر از دلایل داخلی اعتراض ها نارضایتی ملت از رفتار بد رسانه های داخلی بود.

شمخانی همچنین تصریح کرد آنچه در ایران روی داده طی چند روز پایان خواهد یافت و هیچ نگرانی در خصوص آن وجود ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس