کد خبر 815771
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
مسعود همامی

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه باشگاه پرسپولیس قرارداد را یکطرفه فسخ کرد و من نتوانستم به تیمی بروم و همین باعث شد که فشار زیادی به خودم و خانواده‌ام وارد شود.

به گزارش مشرق، مسعود همامی در خصوص طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: حدود ۲۴ روز پیش یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس در تماسی با من گفت با توجه به طلبی که داری یک روز به باشگاه بیا و با پرسپولیس توافق کن. این موضوع برای زمانی بود که پرسپولیس با بادران بازی داشت. من به دنبال این بودم که مدارک لازم را ترجمه کنم و به AFC بفرستم اما با توجه به تماسی که گرفته شد دست نگه داشتم، ۱۷ روز در تهران ماندم حتی بازی پرسپولیس با صنعت نفت به پایان رسید تماس گرفتم و گفتند به من خبر می‌دهند تا به باشگاه بروم و جلسه برگزار شود اما خبری از باشگاه پرسپولیس نشد و من مجبور شدم به AFC شکایت کنم.

وی در ادامه گفت: متأسفانه مسئولین باشگاه آن زمان به من لطمه زدند، برانکو گفته بود من را نمی‌خواهد من به نظر سرمربی احترام گذاشتم چرا که فوتبال همین است و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد اما آن زمان که نژاد فلاح مدت کوتاهی سرپرست باشگاه پرسپولیس بود و بعد از آن طاهری به عنوان مدیرعامل انتخاب شد به من می‌گفتند از باشگاه جدا نمی‌شوی و من را بازی دادند. با توجه به اینکه از تیمهای زیادی پیشنهاد داشتم متأسفانه باشگاه پرسپولیس قرارداد را یکطرفه فسخ کرد و من نتوانستم به تیمی بروم و همین باعث شد که فشار زیادی به خودم و خانواده‌ام وارد شود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: متأسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس کاری کردند که فوتبال من لطمه بخورد، آن زمان می‌توانستم به تیمی بروم که من را می‌خواهد اما وقتی که نقل و انتقالات بسته شد نتوانستم تیمی انتخاب کرده و مجبور شدم به لیگ دسته اول بروم. حتی همان ابتدا به دنبال این بودم که فسخ قرارداد کنم و اگر آن زمان آقای طاهری با من جلسه می‌گذاشت و من را بازی نمی‌داد مطمئناً مبلغ کمتری می‌گرفتم و از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شدم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به جلساتی که با کمیته استیناف و شکایتی که از باشگاه پرسپولیس کردم حکمی از کمیته استیناف صادر شد مبنی بر اینکه از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ۳۱۰ میلیون کمیته استیناف تخفیف داد، با توجه به اینکه خبری از مسئولین باشگاه پرسپولیس نشد به AFC شکایت کردم و فکر می‌کنم تا ظرف ۳ یا ۴ جواب AFC ارسال شود و من هم به مسئولین باشگاه پرسپولیس گفتم یک درصد هم تخفیف نمی‌دهم چرا که خیلی به من لطمه زدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس