کد خبر 815759
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کوتینیو

بارسلونا پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات مذاکرات برای جذب کوتینیو را آغاز کرده و البته هنوز نتوانسته تیم انگلیسی را برای خرید ستاره‎اش متقاعد کند.

به گزارش مشرق، در حالی که امروز پنجره نقل و انتقالات زمستانی در تاریخ یکم ژانویه سال ۲۰۱۸ باز شده است، تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد دوباره برای خرید کوتینیو به لیورپول فشار آورد. اما این تیم مذاکرات را پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات شروع کرده و دقیقا مثل تابستان نتوانسته نتیجه‎ای بگیرد.

طبق ادعای آس جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا، آماده است تا فشار بیشتری به تیم انگلیسی وارد کند، اما کلوپ به هیچ وجه حاضر به فروش ستاره تیمش نیست، حتی اگر او درخشش و تاثیرگذاری گذشته در تیمش را نداشته باشد. سرمربی آلمانی معتقد است حضور او در تیم برای روحیه تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است.

مشکل بارسلونا این است که این تیم بازیکنی می‎خواهد تا بتواند از او در رقابت‎های اروپایی استفاده کند و کوتینیو این قابلیت را به این دلیل ندارد که در لیگ قهرمانان اروپا برای لیورپول به میدان رفته است. این یعنی او در صورت پیوستن به بارسلونا تنها در لالیگا می‎تواند برای این تیم به میدان برود، جایی که بدون کوتینیو هم بارسا شانس خوبی برای رسیدن به قهرمانی دارد.

البته که با این حال بارسا تصمیمی برای دست برداشتن از تلاش برای خرید کوتینیو ندارد و حتی اگر باز هم موفق به جذب او نشود در تابستان آینده برای خریدنش تلاش می‎کند و آن زمان می‎تواند در اروپا هم این بازیکن را به خدمت گیرد.

در گزارشات اخیر آمده که به غیر از کوتینیو بازیکنان دیگری هم هستند که شانس پیوستن به بارسا را دارند و باید دید در نهایت این تیم کدام بازیکن را به خدمت خواهد گرفت. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس