کد خبر 815521
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸
مایک مولن

رئیس اسبق ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در اظهارنظری با انتقاد از سیاست خارجی دونالد ترامپ گفت که این کشور بیش از هر وقت دیگر به نبرد اتمی با کره شمالی نزدیک شده است.

به گزارش مشرق، «مایک مولن» رئیس سابق ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ای بی سی گفت: آمریکا بیش از هر زمان دیگر به نبرد اتمی با کره شمالی نزدیک شده است.

مولن دریاسالار بازنشسته ارتش آمریکا در این زمینه گفت: «وضعیت خطرناکی در آنجا در جریان است و در راس فهرست کره شمالی وجود دارد. به نظرم به جنگ اتمی با کره شمالی بیش از هر زمان دیگر نزدیکتریم. من فرصتی را برای حل دیپلماتیک این مسئله در این مقطع نمی‌بینم

وی با انتقاد از سیاست خارجی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در تخریب نهادهایی که آمریکا را با دیگر متحدان از خاتمه جنگ جهانی دوم به این سو متحد کرده بودند ، ادامه داد: «سیاست خارجی آمریکا بسیار مخرب بوده و به یقین در موارد بسیاری غیر قابل پیش‌ بینی است. قطعا کسانی که سال‌های سال دوست ما بوده‌اند، درباره تعهدهای ما به آن‌ها، منطقه، رهبری‌ای که نمایش داده‌ایم و نهادهایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهیم، سئوال می‌کنند».

مولن با اشاره به سود بردن دشمنان آمریکا از سیاست خارجی ترامپ ادامه داد: «دشمنان ما ، آن‌هایی که به ما صدمه می‌زنند، به خوبی قادر به نفع بردن از (این وضعیت) هستند. شما از روسیه و چین یاد کردید. نظر من نیز همین است و این روند برای آن‌ها و نیز ایران و کره شمالی همچنان ادامه خواهد داشت».

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    3 1
    حالا می فهمید که چرا ما باید از الکوی حکومتی کره شمالی پیروی می کردیم.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    5 0
    هیچ غلطی نمیتوانند درمقابل کره شمالی بکنند ازشدت عصبانیت فقط بلدند مثل سگی که پارس میکند ولی قادر به گاز گرفتن نیست عمل میکنندخیلی مرد شجاعی است رهبر کره شمالی دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس