رو حانی نجفی

نجفی گفت: در اثر اغتشاشات شب گذشته دو دستگاه اتوبوس،‌چند ایستگاه اتوبوس، تعدادی سطل زباله و نرده‌های داخل خیابان‌ها دچار آسیب شده بود که خسارت‌ها جزئی بود ولی آسیب‌های اجتماعی این اقدام بزرگ بوده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی نجفی در حاشیه سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اغتشاشات دیروز چه مقدار خسارت بر تهران وارد کرد ،گفت: اغتشاشات را محکوم می‌کنیم خدمت‌رسانی به شهروندان ایرانی برای ساعتی مختل شد و یک حرکت کور انجام شد که خسارت‌هایی نیز به وسایل شهروندان تهرانی زده شد.

وی با اشاره به اینکه دلیلی برای وارد کردن این خسارت‌ها وجود ندارد،‌گفت: دو دستگاه اتوبوس و چند ایستگاه اتوبوس آسیب و خسارتی وارد شده است و بعضی از نرده‌های سطح شهر و همچنین چند سطل جمع‌اوری زباله نیز خسارت‌هایی وارد شد که البته میزان رقم ریالی آن قابل توجه نیست ولی از نظر اجتماعی آسیب‌هایی را به شهر وارد کرد.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران 14 پروژه کوتاه‌مدت و 20 پروژه بلندمدت و میان‌مدت در شهر تهران پیشنهاد داده‌ایم که 9 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های کوتاه‌مدت نیاز دارد و 25 هزار میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های بلندمدت.

وی افزود:‌در پروژه‌های بلندمدت 15 هزار میلیارد تومان باید دیگر دستگاه‌ها پرداخت کنند.

وی درباره آلودگی هوای شهر تهران نیز اظهار داشت:‌در جلسه‌ای که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم گزارش‌هایی را در خصوص آلودگی هوا ارائه دادیم.

وی با اشاره به اینکه اگر قیمت بنزین در شهر تهران نسبت به سایر شهرها افزایش یابد 700میلیارد تومان درآمد آن است که می‌توان در راستای کاهش آلودگی هوا اقدام کرد.

وی درباره شهرک‌هایی برای اسکان موقت در تهران نیز اظهار داشت: جایگاه بوستان ولایت برای شهرک‌های اسکان موقت مناسب نیست و اگر در تهران اتفاقی بیفتد مردم یک نقطه امن نیاز دارند و ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در مسیر قم به تهران و پایین‌تر از نمایشگاه شهر آفتاب شهرکی را برای اسکان موقت تهران داشته باشیم.

شهردار تهران درباره تغییر فروش آرم طرح ترافیک،‌گفت: با فروش آرم طرح ترافیک به این شکل موافق نیستم و طرح جدیدی را برای ورود به محدوده طرح ترافیک ارائه داده‌ایم که اگر به تصویب برسد، قطعاً وضعیت ترافیکی بهتر خواهد شد.

وی بیان داشت: سهمیه‌های طرح ترافیک منتفی خواهد شد ولی تخفیف‌هایی به آنها ارائه خواهیم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    3 0
    ای داد از تظاهر. بیداد از تظاهر. سال 88 چه ظلمی شد به انقلاب اسلامی و خواص سکوت کرده بودند.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 0
    «اغتشاشگران»: شهردار تهران را محکوم میکنیم!
  • موسوی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 0
    این اغتشاشات ادامه همان اغتشاش ۸۸ است و اغتشاشگران همان فریب خوردگان سال ۸۸. اصلاح طلبان چرا محکومشان می کنند ؟ اینها همان اصلاح طلبان و اغتشاشگران سال ۸۸ هستند.
  • علی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 0
    همین یک کلمه‌رو، سران خاک بر سرِ فتنه نمیتونن بگن؟!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    0 0
    مرگ بر رباخواران . مرگ بر محاربان با الله و رسولش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس