سرور جباروف مهدی کیانی

در جدیدترین گزارش سایت فوتبال ترایب نام 10 بازیکن دیگر به عنوان برترین‌های آسیا اعلام شده که در این لیست نام 2 بازیکن از پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت فوتبال ترایب در ادامه معرفی 30 بازیکن برتر آسیا و بازیکنان شاغل در این قاره این سایت خبری به معرفی 10 بازیکن دیگر هم اقدام کرده است.

 

نفر بیستم این گزارش سرور جباروف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال است که سابقه رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را هم در کارنامه دارد. او در اوایل ژانویه سال گذشته میلادی به استقلال آمد اما به دلیل مشکلاتی که برای این باشگاه به وجود آمده بود جباروف راهی سپاهان شد و حتی این شایعه به وجود آمد که او دیگر به استقلال بازنمی‌گردد اما در نهایت این بازیکن ازبکستانی به استقلال بازگشت و الان یکی از هافبک‌های کلیدی این باشگاه به حساب می‌آید. این بازیکن چه در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان و چه در زمان حضور شفر در استقلال درخشش داشت و این تیم با حضور این بازیکن به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیده است.

لی کئون‌ هو: این بازیکن که در تیم گانگ‌ وون در لیگ کره جنوبی بازی می‌کند از جمله بازیکنانی است که آینده درخشانی برای او متصور خواهیم بود.

چو هیون‌ وو: دروازه‌بان تیم دائه‌جو در تیمش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در 12 بازی موفق شده که کلین‌شیت انجام دهد. 

شین زو کروکی: این بازیکن در تیم اوراواردز ژاپن بازی می‌کند و 20 گل هم برای تیمش زده و نقش کلیدی در دومین قهرمانی این تیم ژاپنی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. 

روی اودو نووان: بازیکن تیم تیون‌دای از ماه اکتبر عملکرد خوبی ارائه کرده و 7 گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است.عملکرد مثبت این بازیکن به گونه‌ای بوده که در 4 بازی اخیر تیمش موفق شده 5 گل به ثمر برساند.

فنگ ژئوتینگ: بازیکن تیم گوانگجوی چین با وجود 32 سال سن عملکرد مثبتی در تیمش داشته و این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هم روند خوب خود را ادامه داده است.

کن یو ساجی موتو: این بازیکن در جی‌لیگ بازی می‌کند و از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ژاپن به حساب می‌آید.او 22 گل زده و با وجود 25 سال سن موفق شده در زمینه گلزنی رکوردشکن شود و کفش طلای فوتبال ژاپن را به دست آورد.

گادوین منشا: بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در رده سیزدم این لیست قرار گرفته است. او از زمانی که به لیگ ایران آمد مورد تردید کارشناسان بود و خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند این بازیکن نیجریه‌ای چه عملکردی در فوتبال ایران خواهد داشت اما او در سال اول حضورش 15 گل برای پیکان به ثمر رساند و باعث شد تا مسئولان تیم پرهوادار پرسپولیس به سراغ او بیایند و پیراهن سرخ را بر تن او کردند. او در ابتدای حضورش در پرسپولیس مشکلاتی داشت و نتوانست آن عملکرد همیشگی را داشته باشد اما رفته رفته شرایطش بهتر شد و وقتی همه عملکرد عادی او را می‌دیدند توانست در پرسپولیس برای خود جای ثابتی پیدا کند. منشا همچنین موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا 4 گل هم بزند.

ووی لی: این هافبک چینی در تیم پی‌آر دی بازی می‌کند و 20گل هم در لیگ چین زده است و توانسته تنها بازیکن چینی باشد به این تعداد گل زده، دست پیدا می‌کند.

کیم جین سو: این بازیکن بعد از درخششی که در تیم هوفن هایم آلمان داشت به تیم چون بوک کره جنوبی آمد و در گل‌های زده این تیم کره‌ای تاثیرگذار بود به طوری که 5 پاس گل داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    نفر 29ام لیست هم مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازیه! عجیبه که اسمه این دوتا بازیکن غیرایرانی رو نوشتین ولی اسم یک ایرانی حاض در این لیست را حتی اشاره هم نکردین بهش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس