کد خبر 815195
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
پاشازاده

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند رسیدن به پرسپولیس سخت است، اما محال نیست و استقلالی‌ها باید تا آخرین لحظه برای گرفتن این تیم در جدول تلاش کنند.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال این روزها با طراوت و شاداب بازی می‌کند و اشتهای این تیم برای گل زدن به تیم‌های حریف، تمامی ندارد. آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان ۳ گل زدند و اگر بدشانس نبودند ۴ یا ۵ گل دیگر هم می‌توانستند بزنند. تیم وینفرد شفر تماشاگرپسند و دلنشین مقابل استقلال خوزستان فوتبال بازی کرد و شایسته این پیروزی بود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: سئوالی که این روزها ذهن استقلالی‌ها را مشغول کرده این است که آیا با این فاصله‌ای که بین آنها و پرسپولیس در صدر جدول ایجاد شده رسیدن به این تیم محال است یا خیر و آیا این تیم استقلال شانس قهرمانی دارد یا نه؟ تاریخ نشان داده جبران این تعداد امتیاز گرچه سخت بوده، اما محال نیست. بوده اند تیم هایی که توانستند این مقدار امتیاز عقب افتاده را جبران کنند و در روز آخر قهرمان هم شوند. استقلالی ها حق این که ناامید بشوند را ندارند و نباید تا آخرین لحظه ممکن از رقابت با تیم پرسپولیس کوتاه بیایند. هنوز حدود یک نیم فصل به پایان رقابت ها زمان باقی است.

پاشازاده در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی گفت: این یکی از سخت ترین بازی های نیم فصل دوم است. تراکتورسازی این هفته مقابل پرسپولیس شکست خورده و آنها در تهران هم شرایط خوبی روی سکوها نداشتند. این مسائل کار را برای استقلال در تبریز بسیار سخت می کند. غیبت روزبه چشمی  و سرور جباروف هم می تواند روی روند کاری شفر تاثیر منفی بگذارد. 

مدافع پیشین استقلال تصریح کرد: البته شفر بازیکنان زیادی روی نیمکت دارد که تفاوت چندانی با مردان داخل زمینش ندارند، اما بهرحال بهم ریختن هارمونی کار به دلیل محرومیت، خوشایند هیچ مربی در هیچ کجای دنیا نیست. قطع به یقین بازیکنانی مثل پژمان منتظری و لئوناردو پادوانی می توانند جای چشمی را در خط دفاعی پر کرده و یا بازیکنانی مثل اسماعیلی و برزای هم می توانند به جای جباروف در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

کاپیتان سابق استقلال بیان داشت: این تیم در سه تورنمنت لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و حضور موفق و پرقدرت در این سه جبهه تمرکز بالایی می طلبد. خوشبختانه آبی پوشان در هر سه جام حضور دارند و در هر سه جام فرصت درخشیدن و اثبات توانایی های خود را دارند. باید قدر این موقعیت ها را دانست و از آنها استفاده کرد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس