نماز جمعه بحرین

نیروهای امنیتی بحرین برای هفتاد و ششمین هفته متوالی از اقامه نماز جمعه شیعیان در منطقه محاصره شده الدراز ممانعت بعمل آوردند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی بحرین امروز نیز برای هفتاد و ششمین هفته متوالی از اقامه نماز جمعه در منطقه الدراز ممانعت بعمل آوردند و ساکنان این منطقه مجبور شدند نماز فرادا در مسجد امام صادق (ع) به جا آوردند.

منابع بحرینی همچنین گزارش دادند که نیروهای امنیتی دیشب تظاهرات خشم ساکنان منطقه الدراز، محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را سرکوب کرده و به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور شلیک کردند.

مردم بحرین از روز دوشنبه گذشته در پی صدور حکم اعدام علیه 6 جوان بحرینی توسط دادگاه نظامی این کشور به طور مستمر به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعارهایی پادشاه بحرین را مسئول پرونده‌سازی علیه جوانان دانستند.

دولت بحرین با اقدام به سلب تابعیت و محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان و انقلابیون بحرین از ماه ژوئن سال گذشته میلادی (خرداد 1395) منطقه الدراز محل سکونت این عالم برجسته جهان اسلام را به محاصره امنیتی در آورده و با بازداشت خانگی غیر قانونی ایشان، اقامه نماز جمعه شیعیان را نیز طی این مدت به توقیف در آورده و از ورود امام جمعه و نمازگزاران به مسجد امام صادق (ع) این منطقه ممانعت بعمل می‌آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس