اکران سینماها

فیلم‌های کمدی صدرنشین جدول فروش سال 96 و صدرنشین جدول فروش هفتگی سینماها شدند.

به گزارش مشرق،‌ ۷فیلم کمدی همانطور که انتظارش می رفت نظر مخاطب را به خود جلب کرده و صدرنشین جدول فروش سینمای ایران را از آن خود کردند. در این میان فیلم های اجتماعی با اختلاف فاحشی از صدرنشینان در بخش های دیگر جدول فروش قرار گرفتند. 

در فروش هفتگی سینماهای فیلم «اینه بغل» با فروش هفتگی ۱ میلیاردو ۷۳۱ میلیون و ۲۴۹ هزار تومان در صدر جدول هفتگی قرار گرفت این درحالی است که «قاتل اهلی» با فروش هفتگی ۱۶۳ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان در رتبه چهارم جدول فروش قرار گرفته است که با نگاهی گذرا به آمار فروش اختلاف فاحشی به نمایش گذاشته شده است. 


فیلم «آینه بغل» در هفته سوم نمایش به فروش کل ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید در حالی که «قاتل اهلی» به فروش کل ۱ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان در هفته پنجم نمایش رسید. 

فیلم «خالتور» در هفته هشتم نمایش با فروش هفتگی ۲۹۷ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان به رتبه دوم جدول رسید و رقم فروش کل فیلم به عدد ۵ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۹۷۸ هزارتومان رسید. 

فیلم «ثبت با سند برابر است» در هفته پنجم نمایش با فروش هفتگی ۲۵۲ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان در مقام سوم جدول قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان رسید.

فیلم «خانه کاغذی» در هفته اول نمایش با فروش هفتگی ۱۲۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان در رتبه پنجم جدول جای گرفت و کل فروش فیلم به رقم ۱۳۰ میلیون و ۸۹۳ هزار تومان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس