کد خبر 814063
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کارت ملی

پیش ثبت نام و نوبت گیری برای دریافت کارت ملی هوشمند در واحدهای پستی دولتی سراسر کشور رایگان شد.

به گزارش مشرق، مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست اظهارداشت: به دنبال بازدید روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه پستی جنوب غرب تهران و بررسی روند ارائه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و همچنین براساس تصمیم جدید مدیران ارشد شرکت ملی پست خدمات مربوط به پیش ثبت نام و نوبت گیری کارت هوشمند ملی در واحدهای پستی سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.

وی گفت: امکانات لازم اعم از رایانه و خطوط ارتباطی در محل های مناسب واحدهای پستی ارائه دهنده خدمات کارت هوشمند ملی در سراسر کشور قرار گرفته تا متقاضیان بتوانند پیش ثبت نام را شخصا و بدون پرداخت هزینه نیز انجام دهند.

محمدحسن ترابی افزود: متقاضیان می توانند در صورت نیاز، پیش ثبت نام را در میز خدمت (مستقر در واحدهای پستی) و با همکاری کارکنان پست انجام دهند.
فرآیند ثبت نام کارت هوشمند ملی از طریق سامانه سازمان ثبت احوال کشور نیز به صورت رایگان انجام می شود.

به گفته مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست، نخستین ایستگاه سیار تحویل کارت هوشمند ملی در استان مرکزی طی هفته جاری راه اندازی شده و به زودی در سایر استان های کشور نیز ایستگاه های سیار ثبت نام و تحویل این کارت دایر می شود.

انجام خدمات مربوط به عکاسی در واحدهای ثبت نام کارت هوشمند ملی الزامی است.عکس باید در لحظه ثبت نام از متقاضی گرفته و همراه با سایر مدارک به صورت آنلاین به سامانه ثبت احوال ارسال شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    6 0
    پولهای ما را برگردانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس