دارکوب

جدیدترین ساخته بهروز شعیبی "دارکوب" این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی نسخه نهایی فیلم آماده نمایش می‌شود.

به گزارش مشرق - بهزاد عبدی آهنگساز فیلم «دارکوب» هم اکنون در اکراین مشغول ساخت موسیقی "دارکوب" است. این فیلم برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده نمایش می‌شود.

فیلمنامه «دارکوب» را حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش در آورده‌اند. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می‌کند.

در خلاصه داستان "دارکوب"آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می‌بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در "دارکوب" ایفا کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس