کد خبر 813520
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
 دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان

تک گل دقایق پایانی رحیم زهیوی مانع از شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان شد تا این تیم همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، فولاد خوزستان که تا پیش از دیدار هفته شانزدهم در ۱۰ بازی آخر خود بدون شکست بازیها را پشت سر گذاشته بود، در دیدار این هفته برابر پرسپولیس در آستانه شکست قرار داشت اما زهیوی با گل دقایق پایانی خود از شکست تیمش جلوگیری کرد تا روند شکست ناپذیری این تیم به ۱۱ بازی برسد. فولاد خوزستان آخرین بار در هفته پنجم با یک گل مغلوب میزبان خود پیکان شد و پس از آن دیگر دیداری را به حریفانش واگذار نکرد. به این ترتیب، سرخپوشان اهوازی موفق شدند با رکورد بیشترین بازی بدون باخت در لیگ برتر هفدهم که پیش از این در اختیار پارس جنوبی جم قرار داشت، برابری کند. فولاد خوزستان در صورتی که دیدار بعدی خود برابر نفت تهران را هم مغلوب حریف نشود، به تنهایی رکورددار بیشترین بازی بدون باخت در لیگ هفدهم خواهد بود.

پارس جنوبی جم نیز از هفته اول لیگ برتر هفدهم بازیها را بدون شکست آغاز کرد و تا هفته یازدهم این روند را ادامه داد. اما در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر در برابر تیم فولاد خوزستان اولین شکست فصل خود را تجربه کرد و روند شکست ناپذیری اش متوقف شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس