بوکس

در ادامه اتفاقات عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی یک هیات استانی یک شبه و بدون اعلام قبلی و حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد!

به گزارش مشرق، به نظر می رسید پس از استعفای افشین داوری از انتخابات فدراسیون بوکس حواشی این مجمع به پایان برسد اما حالا یکی از کاندیداهای این انتخابات که به صراحت خود را گزینه وزارت ورزش و جوانان معرفی می کند، سعی دارد با برخی ارتباطات از طریق غیرقانونی شانس خود را در مجمع بوکس افزایش دهد.

نمونه اقدامات این کاندیدا، اضافه کردن خارج از عرف نام یک ورزشکار به لیست اعضای مجمع بود. این فرد در اقدامی عجیب تر در حالیکه باید برای برگزاری مجامع انتخاباتی از حدود دو هفته قبل به اعضا خبر داد، مجمع انتخاباتی هیات استان هرمزگان یک شبه و بدون سرپرست فدراسیون برگزار کرد!

شنیده می شود به علت ارتباط نزدیک رئیس این هیات (تنها کاندید هیات استانی) به یکی از گزینه های ریاست فدراسیون بوکس سعی شده تا یک رای آن هم به صورت غیرقانونی به آرا این کاندیدا افزوده شود. اتفاقی که شائبه مهندسی کردن انتخابات را بیش از پیش می کند.

هرچند بعید به نظر نمی رسد به علت تخلف در برگزاری این مجمع و غیر قانونی بودن آن از ورود رئیس این هیات استانی به مجمع انتخاباتی بوکس خودداری شود چرا که زمزمه های شکایت یک یا دو کاندیدا به سازمان بازرسی کل کشور در خصوص این اتفاق عجیب هم به گوش می رسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    من 30 ساله ساکن بندرعباس هستم ..متاسفانه استخدامی هایی که در هرمزگان بود هم با بی عدالتی و فروش سوالات و تبعیض و قوم گرایی همراه بود ..مردمانی ساکتی هستن ولی مهمانواز نیستن و کینه ی عجیبی از بقیه ی مردم ایران دردلشان هستتتتتتتتتتتت..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس