کد خبر 813119
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
افشین پیروانی

باشگاه پرسپولیس خواهان تغییر زمان دیدار این تیم با تراکتورسازی شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در اهواز برگزار شود اما چند روز قبل از برگزاری این دیدار و به بهانه اینکه نور ورزشگاه غدیر اهواز مشکل دارد ساعت برگزاری این بازی به ۱۴:۳۰ منتقل شد که البته افشین پروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی قبل از بازی هم نسبت به این موضوع اعتراضاتی را مطرح کرد.

حالا و در حالی که قرار بود تیم پرسپولیس روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی برود این بازی به روز جمعه و در ساعت ۱۴:۳۰ منتقل شد تا شاهد یک تغییر دیگر در برنامه بازی‌های پرسپولیس باشیم.

 افشین پیروانی قصد دارد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و از سازمان لیگ درخواست خواهد کرد تا بازی با تراکتورسازی به جای ساعت ۱۴:۳۰ به ساعت ۱۶:۳۰ به بعد منتقل شود چرا که بازی در عصر روز جمعه بدون شک هواداران بیشتری را به ورزشگاه آزادی خواهد کشاند.

همچنین موضوع سوال برانگیز این است که اگر نور ورزشگاه غدیر اهواز برای بازی پرسپولیس دچار مشکل بوده چطور قرار است روز پنجشنبه دیداری که در اهواز برگزار می‌شود در ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه انجام شود؟ آیا قرار است در این چند روز اتفاق خاص و ویژه‌ای برای نورافکن‌های ورزشگاه غدیر رخ دهد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس