قصور  پزشکی

سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که ۱۰ استان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند طرح پزشک خانواده و سیستم «ارجاع» را از سال بعد اجرا کنند.

به گزارش مشرق، احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی توضیحات نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.


وی با اشاره به حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و چند تن از معاونان وی در نشست امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: بحث بودجه حوزه بهداشت و درمان کشور در چارچوب لایحه بودجه سال 97 کل کشور و دغدغه‌های اجرای طرح تحول سلامت از جمله مباحث مطروحه در نشست بود.

همتی چالش تأمین بودجه ادامه طرح تحول سلامت و تأمین منابع آن را محور امروز موضوع نشست اعضای کمیسیون بهداشت با وزیر بهداشت و معاونانش خواند و گفت: وزیر بهداشت در این نشست از بدهی در حال افزایش این وزارتخانه به پزشکان و تولیدکنندگان داروها و تجهیزات پزشکی سخن گفت.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت اعلام کرد که 10 استان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که طرح پزشک خانواده و سیستم «ارجاع» را از سال بعد اجرا کنند و تأکید کمیسیون بهداشت نیز اجرای آن از سال آینده بود که می‌تواند هزینه‌ها را در حوزه سلامت تا حد زیادی کاهش دهد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در مجموع می‌توان گفت امروز اعضای کمیسیون بهداشت و وزیر بهداشت و معاوانان درباره اجرای طرح تحول سلامت به اجماع رسیدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    0 0
    پزشکهای متخصصص اجازه نمیدند چون درامدشون کم میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس