دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان

بیرانوند تنها چند دقیقه دیگر مقابل مهاجمان فولاد باید دوام می‌آورد تا در روز رکوردشکنی‌اش، سه امتیاز هم به حساب پرسپولیس واریز کند اما یک اشتباه، دو امتیاز ارزشمند را از شاگردان برانکو گرفت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس سرخوش از رکوردی که بیرانوند ثبت کرده و بالابردن احتمال قهرمانی زودهنگامش بود که گل فولادی‌ها آنها را غافلگیر کرد و شیرینی تمام رکوردشکنی‌ها را برای‌شان تلخ کرد.

بیرانوند تنها چند دقیقه دیگر مقابل مهاجمان فولاد باید دوام می‌آورد تا در روز رکوردشکنی‌اش، سه امتیاز هم به حساب پرسپولیس واریز کند اما یک اشتباه، دو امتیاز ارزشمند را از شاگردان برانکو گرفت. این اولین باری نبود که برانکو سه امتیاز را در دقایق پایانی از دست می‌داد. پرسپولیس تا این‌جای فصل تنها در ۵ بازی برنده از میدان خارج نشده که از این ۵ بازی در سه بازی این تیم در دقیقه بعد از ۸۵ گل خورده و برد را از دست داده است.

سیاه‌جامگان اولین دیدار پرسپولیس در این فصل بود که از آن برنده خارج نشد. تیمی که در دقیقه ۸۵ گل مساوی را زد. سپاهان اولین توقف خارج از خانه قرمزها بود، تیمی که توانست دقیقه ۸۶ گل بزند و بازی را ۲-۲ کند. این بازی هم اولین توقف خارج از خانه در نیم‌فصل دوم و گل دقیقه ۸۹. در عوض آنها فقط در یک بازی مقابل پارس جنوبی توانستند در پنج دقیقه پایانی با زدن گل از حریف امتیاز بگیرند. پرسپولیسی‌ها تخصصشان زدن گل در دقایق ابتدایی بازی است و در زدن گل‌های دیرهنگام، خیلی موفق نبوده‌اند. تساوی مقابل فولاد خوزستان هم روند مقتدرانه پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه را متوقف کرد و هم آمار گل‌های خورده این تیم در دقایق پایانی، بیشتر شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    0 1
    بندازنش بیرون بیرانوند رو
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    0 0
    مشرقیا از خوشحالی امشب خوابشون نمیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس