پیشونی سفید

"علی ابوالصدق" در حالی صداگذاری فیلم سینمایی "پیشونی سفید2" را در دست گرفت که این فیلم در انتظار رای هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر به سر می‌برد.

به گزارش مشرق - مراحل طراحی و ترکیب صدای فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» در استودیو پیشگامان گسترآریا توسط علی ابوالصدق همزمان با روزهای پایانی تدوین آغاز شد. سیدجواد هاشمی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «پیشونی سفید2» این اثر را برای بازبینی هیات انتخاب، تحویل دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داده است.

بخش قابل ملاحظه‌ای از این فیلم در ژانر کودک و نوجوان را نیز حرکات موزون در بر گرفته و کمال رضوی سرپرست گروه راشا عهده‌دار طراحی این حرکات بوده است.

در خلاصه‌ داستان فیلم سینمایی «پیشونی سفید۲» آمده است: «اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند، او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها بل بله را به خدمت گرفته است اما آهوها با نقشه‌ پیشونی‌ سفید از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر آهوی پیشونی‌ سفید برگشته تا آهو را از سالار یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما.. .»

محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، حسام نواب صفوی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، فرزانه زهره‌وند، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه و ساناز نادری در «پیشونی سفید ۲» ایفای نقش کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس