کد خبر 812574
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
خبر ویژه

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به زیاده‌خواهی و مواضع از بالای اصلاح‌طلبان گفت: حمایت عده‌ای از روحانی در انتخابات به این معنا نیست که «اعتدال» به آنها الصاق شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمود واعظی در گفت‌وگو با قدس در واکنش به برخی اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه «اعتدال را یک گفتمان نمی‌دانیم و شرایط زمانی ما را به مسیری برد که واژه اعتدال را به اصلاحات الصاق کردیم» اظهار داشت: اگر چنین حرفی گفته شده باشد، باید عرض کنم که دولت آقای روحانی از اول دولت اعتدال بود و در ســال ۹۲ با همین نام و شعار به میدان آمد. این که در انتخابــات ۹۶ عده‌ای  آمدند و از دولت آقای روحانی اعلام حمایت کردند به این معنا نیست که اعتدال به آن‌ها الصاق شده است.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: این که گفته شــود اعتدال یک گفتمان نیســت، حرف نادرست و بی‌معنایی اســت.

قطعاً اعتدال یک گفتمان سیاسی است. اگر در دوران خود، ســازندگی یک مشی و گفتمان بود، اگر اصول‌گرایی یک گفتمان اســت و اگر اصلاحات خودش را به‌عنوان یک گفتمان در دوره ای از مدیریت کشور معرفی کرد، اعتدال به طریق اولی یک مشی و گفتمان است و در باره این مفهوم کار زیادی شده و کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر شده است.


محمود واعظی گفت: اعتدال شیوه‌ای است که آقای هاشمی کشور را با آن اداره کرد و آقای روحانی هم بیش از ۴ ســال اســت کشور را با همین گفتمان اداره کرده است. ما اعتقاد داریم اعتدال در کشــور جایگاه خود را دارد و ما نیز به آن پایبندیم.


وی همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد برخی گمانه‌ها در مورد پیشنهاد به اسحاق جهانگیری برای استعفا گفت: کسانی که چنین حرف هایی را در جامعه می‌زنند، نه خیرخواه آقای جهانگیری هستند، نه خیرخواه دولت و نه می‌خواهند به ما کمک کنند.


وی افــزود: هیچ اختلافی میان آقای جهانگیری با دولت، وزرا یا شــخص آقای روحانی وجود ندارد. ما نه از ایشــان و نه از دیگر اعضای دولت چیزی که مؤید اختلاف باشد نشنیده‌ایم و به این حرف‌ها هم اعتنا نمیکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید SE ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    2 0
    همه این دار و دسته تهوع آورند.
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    0 0
    خیر وصلاح همه شما براین هست که به نظام وانقلاب ومملکت ومردم خدمت صادقانه کنید که دراین دنیا از وجدان اسوده ودر اخرت انشاء الله نامه عمل پر بارداری داشته باشید درغیر این صورت ........!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس