کد خبر 812379
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
شفر و سفیر آلمان

وینفرد شفر با بیان اینکه فردا برابر تیم خیلی خوبی بازی می‌کنیم، گفت: نمی‌دانم چه زمانی مهاجم جدید به ما اضافه خواهد شد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: فردا برابر تیم خیلی خوبی بازی می‌کنیم. چند بازی آخر حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم و باید در رده بالا بازی کنیم. به هواداران‌مان برای بازی فردا نیاز داریم و امیدوارم بیایند و حمایت کنند. ما پس از بازی حذفی شرایط خوبی پیدا کرده و تمرینات خوبی انجام دادیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نفت آبادان پرسپولیس را حذف کرده و آیا این مسئله خطری برای استقلال نخواهد بود، گفت: برای ما مهم نیست پرسپولیس را شکست داده‌اند. می‌دانیم نفت تیم محکمی است و ضد حملات خوبی می‌زند و نتیجه خوبی برابر پرسپولیس گرفت. ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و قصد داریم فردا بهترین سطح‌مان را به نمایش بگذاریم اما می‌دانیم بازی راحتی نداریم. برای من غافلگیرکننده و تعجب‌‌آور است که چرا نفت آبادان در بالای جدول نیست. امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

شفر در خصوص اینکه آیا محسن کریمی و بهنام برزای فردا در ترکیب استقلال قرار می‌گیرند، گفت: باید ببینیم چه می‌شود. امروز و امشب بار دیگر فیلم‌های بازی حریف را می‌بینم و فردا تصمیم می‌گیرم چه بازیکنانی به میدان بروند. خوشحالم هم کریمی و  هم برزای در لیست هستند. کریمی همیشه در تمرینات خوب کار کرده و همینطور برزای نیز چنین شرایطی را داشته است. نمی‌دانم چه زمانی از آخرین بازی برزای می‌گذرد اما او نیاز به زمان دارد تا در شرایط خوبی قرار بگیرد.

وی در مورد وضعیت سجاد شهباززاده گفت: سجاد مصدوم است و دو سه روز پیش به من گفتند که به پزشک تیم اعلام کرده در بیمارستان است و به همین دلیل در لیست بازی فردا نخواهد بود.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که بازگشت پژمان منتظری به این معناست که روزبه چشمی به خط هافبک دفاعی می‌رود، گفت: روزبه بازیکن ملی است و خوشحالم که پژمان هم برگشته است. او در رختکن و زمین با بازیکنان جوان صحبت می‌کند و خوشحالم که در جمع ما حضور دارد. حالا باید ببینیم فردا چه پیش می‌آید.

شفر در رابطه با حضور یک مهاجم در استقلال گفت: همیشه با مدیرعامل باشگاه در تماس هستم. او سخت تلاش می‌کند و مطمئن هستم که کار این بازیکن را انجام داده تا به تیم اضافه شود. او به همراه پندار توفیقی در تلاش است. یکی دو بازیکن دیگر نیز در نظر داریم تا در مورد آنها به جمع بندی برسیم. ما آسیا را در پیش داریم و مشخص است که می‌خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم. قبلا هم گفته‌ام نباید شکست 6 بر یک برابر العین امارات دوباره تکرار شود و ما باید این شکست را جبران کنیم. در فوتبال طبیعی است چند بازیکن بیایند و چند بازیکن بروند. اتفاقی که در همه باشگاه‌های دنیا می افتد. همه نظرات را داده‌ام و به من گفته‌اند که این اتفاق می‌افتد اما نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم زودتر بازیکن مدنظر ما بیاید. همه چیز دست باشگاه است چرا که بازیکن مدنظر منتظر است که باشگاه کارهایش را انجام دهد.

وی  ادامه داد: خوشحالم که هوا بهتر شده و می‌بینم که در کوه‌ها برف آمده است.

سرمربی استقلال در پایان با امتناع از صحبت کردن در مورد جباری گفت: ال کلاسیکوی امروز را حتما تماشا کنید.

پس از پایان نشست خبری، شفر در گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران با اشاره به نقش الکس فرگوسن و آرسن ونگر در لیگ برتر انگلیس گفت: فرگوسن مانند رئیس منچستر بود چرا که وقتی تیمش یک بر صفر عقب می‌افتاد به سمت بازیکنان شوت می‌زد اتفاقی که برای دیوید بکام افتاد. او آدم بسیار جدی بود ولی ونگر آرامتر از فرگوسن هست هر چند او سال‌هاست که در لیگ برتر جزیره مربیگری می‌کند.

همچنین شفر که دنبال خوردن ساندیس و کیک بود به شوخی به خبرنگاران گفت که اینجا فقط چای و آب میوه است درصورتی که وقتی برانکو کنفرانس می‌آید برای او کیک دارید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس