جشن آزادسازی حلب

مردم شهر حلب اولین سالگرد پاکسازی کامل شهرشان از لوث تروریست‌های تکفیری را جشن گرفتند و طی آن از شهدای مقاومت تجلیل کردند.

به گزارش مشرق، مراسم جشن اولین سالگرد آزادسازی محله‌های شرقی حلب از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و همچنین رژه نظامی باشکوه و با حضور وزیرانی از دولت سوریه و مسئولان استان حلب برگزار شد.

در این مراسم، پرچم‌های سوریه،‌جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به نشانه تجلیل از خون پاک شهدای همپیمانان سوریه در راه دفاع از حلب و مشارکت آنها در آزادسازی این شهر به اهتزاز درآمد.

خاطر نشان می‌شود عملیات آزادسازی شرق حلب پس از اقدامات نظامی پیوسته‌ای اجرا شد که عملا در ماه سپتامبر 2013 یعنی پس از گذشت بیش از یک سال از سیطره تروریست‌ها بر این مناطق آغاز شد، اما عملیات واقعی و نهایی برای آزادسازی شرق حلب عملا از یکشنبه 23 آبان 95 برابر با  13 نوامبر 2016 آغاز شد و فرماندهی نظامی سوریه با اعلام آغاز عملیات در محله‌های شرقی حلب از مردم خواست از مقرهای تکفیری‌ها دور شوند، آغاز عملیات با آغاز فروپاشی سریع صفوف گروه‌های تروریستی و سقوط یکی پس از دیگری محله‌ها و خروج هزاران غیرنظامی همزمان شد که در طول چهار سال سیطره تروریست‌ها متحمل رنج و سختی زیاد شده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
    16 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس