آلودگی

رئیس اداره محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر که در حال شناسایی منابع آلاینده هوای سطح شهر تهران هستیم از فعالیت ۹۰ هزار خودرو دیزلی در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد حسین بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اعلام این خبر که در حال شناسایی منابع آلاینده هوای سطح شهر تهران هستیم از فعالیت ۹۰ هزار خودرو دیزلی در سطح شهر تهران خبر داد.

بازگیر ادامه داد: حدود ۷ هزار اتوبوس شرکت واحد آلاینده هستند.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه اعلام تعطیلی روز شنبه که به نقل از وی در برخی از رسانه ها مطرح شده شایعه است، گفت: تنها مرجع رسمی اعلام تصمیمات کمیته اضطرار استاندار تهران است.

بازگیر با تاکید بر اینکه تعطیلی روز شنبه شایعه است گفت: تنها شخص ذی صلاح برای اعلام تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا استاندار تهران است.

وی با اشاره به اینکه کمیته ای در تهران برای رسیدگی به موارد آلایندگی هوا از جمله خودروهای تولید شده،

شناسایی تعداد موتورخانه های فعال در سطح شهر و صنایع آلاینده فعال است اظهار داشت: یکی از کارهایی که در این روزها انرژی زیادی از اعضای این کمیته  گرفته است تشدید برخورد با واحدهای آلاینده هوا است.

رئیس ادره محیط زیست استان تهران گفت: با همکاری فرمانداری و شهرداری تهران در این کمیته به بسیاری از ساختمان های سطح شهر که موتورخانه های الاینده داشتند تذکر داده شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته مجبور به برخورد با برخی از واحدهای تولید کننده بتن و آسفالت شدیم و البته بسیاری از فعالان حوزه عمرانی هم به محض با خبر شدن از اخبار آلودگی هوا فعالیت خود را تعطیل کرده اند.

بازگیر ابراز داشت: راجع به تعطیلی روز شنبه با هیچ رسانه ای صحبت نکردم و مردم توجه داشته باشند که تصمیمات کمیته اضطرار الودگی هوا تنها برای ۲۴ ساعت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    0 0
    نمیدونم این همه سال چرا فکری به حال مینی بوس ها ی فیات و بنز و ... خاور و .... نشد و نمی شود و هرچه فکر است تنها برای زنده ماندن پراید و پژو میشود. البته پیکان را هم از یاد نبریم که تا حالا چندتا پوست عوض کرده تا همچنان با نامردی تمام بتازد و ...
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
    0 0
    وای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس