کد خبر 811689
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۱۱۰ سوله بحران شهر تهران در آماده‌باش کامل بوده و درهای آنها باز است؛ علاوه بر این ۲۵۶ مجموعه ورزشی هم بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، مجتبی یزدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دنبال وقوع زلزله در مرز دو استان البرز و تهران بسیاری از مردم به فضای باز آمده‌اند و در همین راستا خدمات شهری نیز امکانات خود را مستقر کرده است اظهار داشت: تمام سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر فعالند.

وی با بیان اینکه تانکرهای آب نیز بارگیر شده و در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد عنوان کرد: ماشین‌های عمرانی خدمات شهری با راننده‌هایشان در آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: تعدادی از پارک‌های ما نیز آماده شده و در فضای پارک‌ها امکان استقرار فراهم است و سعی کردیم امکانات اولیه را در فضای عمومی فراهم کنیم.

یزدی با بیان اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری در  حالت آماده‌باش هستند گفت: از مردم نیز می‌خواهیم با رعایت نظم در فضای  عمومی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه سوله‌های بحران و ورزشگاه‌ها نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند بیان کرد: 110سوله بحران شهر تهران در آماده‌باش کامل بوده و درهای آنها باز است؛ علاوه بر این 256 مجموعه ورزشی هم بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس