کد خبر 811601
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خیال هواداران راحت باشد بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی پرداخت می‌شود و امتیازی از پرسپولیس کم نمی‌شود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی پس از حضور در مجمع عمومی فدراسیون درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس و احتمال سقوط به دسته اول به دلیل طلب‌های گابریل و ماریچ گفت: یکی از برنامه‌های ما ساماندهی هیمن کارها است، اینکه مبالغی را به بازیکنان داخلی و خارجی بدهیم و همه را پرداخت می‌کنیم نمی‌گذاریم مشکلی برای پرسپولیس پیش بیاید. خیال هواداران راحت باشد. 

وی درمورد اینکه قرارداد برانکو تمدید می‌شود و پول او را باشگاه می‌دهد یا نه، گفت: بحث برانکو پول نبود او می‌خواست ا ول وضعیت یکی دو دستیارش مشخص شود و آنها راساماندهی کند و بعد هم آنالیزی بر روی کارهایش داشته باشد که از روزی که ‌آمده تا الان چه کارهایی انجام شده است تا امروز در این مورد نشستی با باشگاه نداشته، دریافتی‌ها و پرداختی‌هایش هم شسته و رفته شده است. دستیارش هم تسویه حساب کامل کرده و رفته است. 

گرشاسبی درمورد اینکه ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و ساختمان چه می‌شود،‌گفت: این باشگاه‌ها از روز اول برای پرسپولیس و استقلال خریداری شده البته سندش انتقال پیدا نکرده است، روی تابلوی ورودی هم که در زمان دکتر دادکان نصب و قید شده است آمده که این دو ساختمان متعلق به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است، فدراسیون فوتبال هم اثاثیه پرسپولیس و استقلال را به خیابان نمی‌ریزد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد بحث‌های طاهری و هدایتی در برنامه 90 و عدم شفافیت مالی در باشگاه گفت: برنامه 90 می‌توانست ابهامات را سوال کند و همه چیز در باشگاه شفاف و مشخص است همه ارقام آمده و اینکه به حساب چه کسی رفته است هر کدام از شما هم بخواهید می‌توانید به باشگاه بیایید و همه اسناد را ملاحظه کنید همه چیز شسته و رفته است هر وقت آقای طاهری تشخیص بدهد نشستی هم برگزار می‌شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    0 2
    علت اینکه فقط مشکلات مالی این باشگاه حل میشود که کم هم نیست چیه؟! چرا از باشگاه پدیده استقلال اهواز و...کسر امتیاز میشه بدون هیچ اطلاع رسانی اما برای این تیم همه به تکاپو میفتن از رییس جمهور وزیر و وکیل و..درجالی که اکثرا این پولها بیهوده و از سر سهل انگاریه!
    • US ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
      0 0
      الآن درد تو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس