ادن ازار

ژوزه مورینیو در نظر دارد تا هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو که پیش از قبول هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد، سابقه کار با ادن اِزار را دارد، خواهان جذب این هافبک بلژیکی است، از  این‌رو سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند با ارائه پیشنهادی 90 میلیون پوندی که رکورد نقل و انتقالات بریتانیا به حساب می‌آید، او را از استمفوردبریج به اولدترافورد بیاورند.

نشریه «سان» با انتشار این خبر مدعی شد که ژوزه مورینیو بر این باور است که منچستریونایتد می‌تواند رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن را در کورس جذب این هافبک بازیساز کنار بزند. ازار پیش از این اعتراف کرده بود که تاکتیک‌های آنتونیو کونته در چلسی او را آزار می‌دهد و خیلی در این زمینه با سرمربی ایتالیایی خود هم‌عقیده نیست. 

او که اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد چهار ساله‌اش با دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی را رد کرد، چندی پیش در گفت‌وگو با یک نشریه بلژیکی گفته بود: بازی زیر نظر زیدان یک رویاست. زمانی که کوچکتر بودم، او الگوی من بود و احترام زیادی برای زیزو قائل هستم. در مورد مورینیو هم باید بگویم که کار زیر نظر او اذیتم نمی‌کند.

رسانه‌های اسپانیایی هم مدعی شده‌اند ادن در تابستان پیش‌رو و پس از پایان مسابقات جام جهانی 2018 به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس