کد خبر 811343
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
زنگنه

وزیر نفت گفت: قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به ابهاماتی که درباره سخنان رئیس جمهور  در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، گفت: اگر قیمت بنزین را یک هزار تومان و گازوئیل را 300 تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای 4 هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از 2 هزار تومان نخواهد شد.


وی درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال 97 تصریح کرد: ما پیشنهاد قیمت نمی دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت اعلام می شود و هنوز این موضوع در مرحله ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.


وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن قیمت های 1500 و 400 تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری ها گفت: این قیمت ها را من هم شنیده ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده همه چیز را باید شایعه دانست.


زنگنه درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه های مختلفی را مطرح کردیم و هر نوعی که تصمیم گیری شود آماده اجرا هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    53 4
    آقای زنگنه فقرا نابود شدند بترسید از خدا
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    57 4
    حقوق را هم جهانی کنید حرفی نیست قیمت بنزینمان را هم جهانی کنید
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    52 1
    اقا یه زنگنه آیا شما درآمد مردم کشورهای همسایه رو هم درنظر داری یا فقط به قیمت سوخت توجه میکنی
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    18 3
    گرانترین قیمت بنزین در جهان مربوط به هنگ هنگ می باشد با 2.02 دلار برای هر لیتر و ارزان ترین آن مربوط به ونزوئلا با 0.01 دلار برای هر لیتر قیمت بنزین در ایران گران تر از ترکمنستان و ترکمنستان است.
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    22 1
    میانگین حقوقها و درآمدهای ما حدود ۳۰۰ دلاره یا نهایتا ۴۰۰ دلار. اما به کارگر ساده در خارج حدود ۲۰۰۰ دلار در ماه میگیره. بقیه شغلها هم به نسبت بیشتر. اگه حقوقهای ما هم مثل اونا بود منطقی بود قیمت بنزین اضافه بشه اما الان با چه منطقی میخواد اضافه بشه. تورم هم که به قول دولتیها ۱۰ درصده پس قیمت بنزین هم نهایتا باید بشه ۱۱۰۰ تومن
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    8 20
    بنزین خوب است گران شود . تا گران نشود قدرش دانسته نمی شود و هرز میرود حتی اب هم باید گران شود . جهت رفع اسراف این اقدامات لازم است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس