کد خبر 811136
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
اشپیتیم آرفی

اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه بازیکن مهم و تأثیرگذاری برای این تیم در فصل‌های نهم و دهم نبود اما طلب بزرگی از این باشگاه داشت.

به گزارش مشرق، آرفی بارها به دنبال توافق با مدیران مختلف باشگاه بود اما هرگز به حرف‌های او ترتیب اثر داده نشد. او چند سال پیش به فیفا شکایت کرد اما فیفا شکایت او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ارجاع داد. بی‌اثر ماندن شکایت آرفی در فدراسیون باعث شد او دوباره به فیفا شکایت کند و حکم بگیرد.

با این حکم، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت 109 هزار یورو (نزدیک به 545 میلیون تومان) شده است. آرفی حتی از طریق یک وکیل در تهران، حکم فیفا را به انضمام احکام کمیته انضباطی ایران به AFC ارسال کرده تا زودتر به پولش برسد.

عصر دیروز با اشپیتیم گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. او که به زبان فارسی تسلط کامل دارد، به ما گفت: «من در تعطیلات کریسمس در کوزوو و آلمان خواهم بود اما مسائل مربوط به طلبم از پرسپولیس را پیگیری می‌کنم. حکم نهایی فیفا را گرفته‌ام و این هفته به باشگاه پرسپولیس هم می‌رسد. آنها اعلام کرده‌اند من از پرسپولیس طلبکارم و باید باشگاه 109 هزار یورو را بدهد چون سال‌ها از این طلب می‌گذرد، من حتی یک سنت به پرسپولیسی‌ها تخفیف نمی‌دهم و حاضر نیستم به صورت اقساطی به پولم برسم. باشگاه باید تمام پولم را بدهد.» 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس