کد خبر 810937
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
جبهه النصره

گروه تروریستی جبهه النصره (تحریر الشام) که در جبهه‌های نبرد در شمال استان حماه در حال عقب‌نشینی مکرر است؛ در شمال حلب از مردم دعوت می‌کند تا به این گروه تروریستی بپیوندند!

به گزارش مشرق، گروه تروریستی جبهه النصره (تحریر الشام) که در جبهه‌های نبرد در شمال استان حماه در حال عقب‌نشینی مکرر است؛ در شمال حلب از مردم دعوت می‌کند تا به این گروه تروریستی بپیوندند!

به گزارش منابع خبری نزدیک به معارضین، چند روز قبل و به دنبال رسیدن نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت به مرزهای اداری استان ادلب، شورای فقهی گروه تروریستی وهابی النصره با صدور بیانیه‌ای گرفتن سلاح را «واجب عینی» عنوان کرد!

در بخشی از این بیانیه با اشاره به پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه و جبهه مقاومت در شمال استان حماه و رسیدن به مرزهای اداری استان ادلب آمده بود: «هیچ کس عذر شرعی برای عدم حضور در جبهه‌ها ندارد. این حکم همه افراد را در برمی‌گیرد. فراخوان گسترده جهاد، هر کسی که می‌تواند سلاح به دست بگیرد را در برمی‌گیرد و محدود به افراد داخل تحریر الشام نیست.»

در پس صدور این بیانیه، تبلیغات گسترده‌ای برای ترغیب افراد به حضور در جبهه‌های نبرد صورت گرفت. در این میان اخیرا عوامل پنهان النصره در شمال استان حلب (درع الفرات)، تراکت‌ها و برگه نوشته‌هایی را در تبلیغ این کار توزیع می‌کنند.

لازم به ذکر است که منطقه موسوم به درع الفرات به طور رسمی تحت نظارت و سیطره ارتش ترکیه است و در ظاهر، فعالیت و تحرکم عوامل النصره و القاعده ممنوع وانمود می‌شد. توزیع این تراکت‌ها نشان دهنده ورود النصره به این منطقه می‌باشد که قطعا بدون هماهنگی با ارتش ترکیه امکان‌پذیر نیست.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    7 4
    چرا نیروهای مقاومت جلوی این عضوگیری ها رو نمیگیرن؟
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    9 1
    شرایطشون چیه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس