شبکه اینترنتی نمایه

ناگهان عصر روز سه شنبه 21 آذر، پیامکی از سوی این فروشگاه اینترنتی برای مشتری مذکور ارسال شده مبنی بر اینکه کالای مذکور تامین نشده و سفارش لغو شده است.

به گزارش مشرق، ماجرای گاف برخی فروشگاههای اینترنتی در حراج هفته های گذشته خود که به اعتراض کاربران و انعکاس گسترده آن در رسانه ها نیز منجر شد، باعث جلب توجه بیشتر خبرگزاری ها و سایت های خبری به نحوه فعالیت این فروشگاهها شد؛ بخصوص آنکه وزیر ارتباطات طی روزهای گذشته اعلام کرده که "از ظرفیت فروشگاه های آنلاین برای کنترل بازار کمک می گیریم"

بر این اساس یکی از کاربران صبحانه، با ارسال مستنداتی از نحوه خرید و لغو سفارش خود توسط فروشگاه مشهور "بامیلو"، عملکرد این شرکت را در پیگیری سفارش مشتریان زیر سوال برده است چراکه خرید یک لپ تاپ از این فروشگاه، 18 روز به طول انجامیده و در نهایت نیز لغو شده است.
مرجع رسیدگی به تخلفات فروشگاههای اینترنتی کجاست؟/ وقتی مشتری ناکام «بامیلو» 18 روز منتظر لپ تاپ می ماند! +سند
مرجع رسیدگی به تخلفات فروشگاههای اینترنتی کجاست؟/ وقتی مشتری ناکام «بامیلو» 18 روز منتظر لپ تاپ می ماند! +سند
وی با اشاره به اینکه از جمله کاربران فعال بامیلو محسوب می شده، در تشریح مشکل رخ داده، اظهار داشته که سوم آذرماه یک عدد لپ تاپ ASUS به مبلغ 3 میلیون و 70 هزار تومان سفارش داده و همان زمان، زمان تقریمی تحویل، چهارشنبه 8 آذر اعلام شد.
اما پس از گذشت حدودایک هفته، روز شنبه 11 آذر از طرف بامیلوبا این مشتری تماس گرفته و تازه پرسیده شده"اگر همچنان سفارشتان رو می خواهید، اعلام کنید تا آنرا ثبت کنیم!"
وی با اشاره به اینکه به علت های مختلف، علی رغم گذشت این مدت، باز هم تایید ثبت نام را اعلام کردم، افزوده است که به بنده اعلام شد که سفارش بین 2 الی 4 روز دیگر، به دستم خواهد رسید. اما بعد از گذشت مدت زمان اعلام شده، همچنان کالا به دست من نرسید و هر بار که با بخش پشتیبانی تماس می گرفتم، می گفتند شکیبا باشید!
تا اینکه روز سه شنبه 21 آذر هنگامی که با پشتیبانی تماس گرفتم (فایل صوتی آن موجود است)، گفتند که به همکاران بامیلو می گوییم، موضوع را سریعا پیگیری کنند!
اما ناگهان عصر همان روز سه شنبه 21 آذر، پیامکی از سوی این فروشگاه اینترنتی برای مشتری مذکور ارسال شده مبنی بر اینکه  کالای مذکور تامین نشده و سفارش لغو شده است و جهت دلجویی 50 هزار تومان تخفیف آنهم برای سفارش های بالای 200 هزار تومان آنهم فقط برای مدت 2 هفته داده می شود.
حال، بهتر است علاوه بر آنکه مرجعی مشخص برای رسیدگی به تخلفات و شکایات از فروشگاههای اینترنتی، ایجاد یا توسعه یابد، مشخص شود معطلی 18 روزهیک مشتری و نهایتا عدم تحویل کالا به وی، چگونه قابل پیگیرد خواهد بود؟ این نکته نیز قابل تامل است که در صورت پرداخت مبلغ مذکور و تصور اینکه ممکن است دهها و بلکه صدها کاربر مشابه، چنین مشکلی را تجربه کرده باشند، سود ناشی از ماندن این مبالغ در حساب فروشگاههای اینترنتی به چه میزان خواهد بود؟
 
منبع: صبحانه آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس