کد خبر 810031
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۶
ترامپ

نشریه «آکسیوس» نوشت بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در آمریکا، ده‌ها هزار ایمیل حساس از تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به دست آورده است.

به گزارش مشرق، منابعی در تیم انتقال قدرت «دونالد تراپ» رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند که «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ایمیل‌هایی را با محتوای حساس به دست آورده است.

نشریه «آکسیوس» بامداد یکشنبه به نقل از این منابع نوشت که مولر از طریق اداره خدمات عمومی توانسته ده‌ها هزار ایمیل خصوصی از تیم ترامپ را به دست بیاورد که حاوی اطلاعات حساسی است.

بر این اساس، ایمیل‌ها از ۱۲ حساب افراد مختلف شامل «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ و همچنین تیم سیاست خارجی رئیس جمهور این کشور است که پایه بازپرسی‌های مولر از شاهدان پرونده ارتباط با روسیه قرار گرفته است.

گفته می‌شود این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات حساسی درباره موضوعات مختلف از جمله انتصاب‌های احتمالی، شایعاتی درباره نظرات برخی سناتورها، تخمین درباره آسیب‌پذیری گزینه‌های ترامپ، استراتژی بیانیه‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری درباره هر چیزی از جنگ تا مالیات می‌شود.

منابع تیم انتقال قدرت ترامپ مدعی هستند مولر این ایمیل‌ها را از طریق نامناسب به دست آورده و از این مسئله نیز حیرت‌زده شده‌اند زیرا آنها با تیم مولر در ارتباط بوده و همکاری کرده‌اند.

ترامپ از سوی رسانه‌ها و اعضای حزب رقیب به «تبانی» با روسیه برای شکست دادن «هیلاری کلینتون» رقیبش در انتخابات، متهم شده است. تیم انتقال قدرت ترامپ نیز وظیفه انتقال مسئولیت‌های دولتی و سیاسی از دولت قبل آمریکا را برعهده داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس