کد خبر 809873
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
رونالدو

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید تاثیر گذاری بر فوتبال و تاریخ سازی در آن را هدف بلند مدت خود عنوان کرد، چیزی که تا همین حالا هم توانسته به آن دست یابد.

به گزارش مشرق، کریس رونالدو، گلزن و ستاره سرشناس رئال مادرید برای دومین بار جایزه بهترین بازیکن فیفا را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرد و هفته گذشته برای پنجمین بار توانست جایزه توپ طلای فوتبال را کسب کند تا با لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا برابر شود.

رونالدو در آستانه بازی فینال جام باشگاه های جهان در مصاحبه ای با سایت فیفا گفت:

اینکه برای بار دیگر اینجا حضور دارم برای من غیر قابل ارزش گذاری است، چون همه کار را برای باشگاه و تیمم درست انجام می دهم. همواره می خواستم بر فوتبال جهان اثری گذاشته باشم و این مهم را به انجام رسانده ام.

توانسته ام با کسب عناوین زیاد و همچنین کاندیدای جوایز انفرادی بودن، مثل مسی، فصلی را در تاریخ فوتبال به نام خود بنویسم. افتخار بزرگی است، لحظه ای خارق العاده در کارنامه حرفه ای من. اینها انگیزه من برای ادامه فوتبال هستند.

با انگیزه باقی می مانم چون کاری که انجام می دهم را دوست دارم. عاشق فوتبال بازی کردن هستم و سعی می کنم از آن لذت ببرم. اما بیشتر از هر چیزی سعی می کنم کاری کنم که مردم و هم تیمی هایم از آن لذت ببرند. تا جایی که این شور و حرارت در وجودم باشد به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد، کاری که بیش از هر چیزی به آن علاقه دارم.

رونالدو در دوران بازی خود سه لیگ برتر انگلیس، دو لالیگا و چهار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است، اما بیش از هر جام دیگری، قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا در سال ۲۰۱۶ در فرانسه برای ستاره پرتغالی دلنشین بوده است. رونالدو درباره قهرمانی در رقابت های یورو ۲۰۱۶ گفت:

قهرمانی در یورو منحصر بفرد ترین قهرمانی ام بود. چیزی بود که سالها به دنبال آن بودیم. اولین جام تیم ملی پرتغال بود و همین آنرا خیلی خاص و خارق العاده می کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس