کد خبر 809779
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
گتوزو

با وجود تأکید دروازه‌بان ۱۸ ساله میلان مبنی بر صحت نداشتن شایعه جدایی وی از روسونری، هنوز هم امکان خروج او از سن‌سیرو وجود دارد.

به گزارش مشرق، مارکو فاسونه مدیر ورزشی باشگاه میلان می‌گوید هنوز هم احتمال جدا شدن جان لوئیجی دوناروما از روسونری وجود دارد اما این اتفاق تنها در یک صورت رخ خواهد داد.

دوناروما پنجشنبه هفته گذشته در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرد این شایعه که او می‌خواهد قرارداد تازه تمدید شده‌اش با میلان را فسخ و این تیم را ترک کند، صحت ندارد.

اکنون فاسونه هم تأکید کرد که دروازه‌بان 18 سال میلان هرگز قصد ترک روسونری را نداشته است، هر چند احتمال جدایی او را هم رد نکرد. او در یک پیام ویدئویی که در سایت باشگاه قرار گرفته است گفت: دوناروما الان نسبت به چهارشنبه آرامش بیشتری دارد و من خوشحالم که او در اینستاگرامش هم آن پست را گذاشت. امیدوارم که اوضاعش به حالت عادی برگردد.

فاسونه ادامه داد: ما هیچ برنامه‌ای برای فروش او نداریم. دوناروما برای ما یک دارایی فنی و اقتصادی ارزشمند محسوب می‌شود. با این حال اگر خود او از ما بخواهد که با انتقالش موافقت کنیم، آن وقت آماده دریافت پیشنهادات خواهیم بود. ما می‌خواهیم از او به هر نحو ممکن دفاع کنیم.

مدیر ورزشی باشگاه در پایان درباره شایعه دیگری که درباره بروز اختلاف میان وی با ماسیمو میرابلی، مدیر اجرایی باشگاه شکل گرفته است، هم اظهار داشت: من با میرابلی مشکل دارم؟ خیر این دروغ است. هر دوی ما برای تحقق یک هدف واحد تلاش می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس