کد خبر 809274
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
پرسپولیس

آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، پرونده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز (جمعه) در حالی به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس و بادران تهران ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس با وجود اینکه سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، امسال رویایی تر جلو رفته و نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. هر چند که تیم‌هایی چون استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی در حد مدعی نبودند، اما نمی‌توان از نتایج و عملکرد خوب شاگردان برانکو ایوانکوویچ به سادگی گذشت. تیمی که با تیم رده دوم جدول 7 امتیاز فاصله دارد.

شاگردان برانکو کمتر گل می‌خورند و راحت هم گل می‌زنند. شاید روی کاغذ پرسپولیس بازی آسانی مقابل تیم دسته اولی بادران داشته باشد، اما برانکو خوب می‌داند که کسب جام حذفی در کنار لیگ برتر می‌تواند رویایی باشد که خیلی‌ها حتی تصور آن را نمی‌کنند. سال‌هاست که تیمی نتوانسته همزمان هم قهرمان لیگ شده و هم به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند. بنابراین شاگردان برانکو دوست ندارند از این رویا به سادگی بگذرند.

بادران در لیگ دسته اول نتایج مطلوبی کسب کرده و با 33 امتیاز در رده دوم قرار دارد. آنها این هفته در لیگ دسته اول با نتیجه دو بر صفر ماشین‌سازی را شکست داده و با روحیه بالایی به مصاف پرسپولیس می‌آیند. میزبانی این بازی برعهده بادران است و آنها تصمیم گرفتند در ورزشگاه آزادی برابر سرخ‌پوشان به میدان بروند.

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

دوشنبه 27 آذرماه 96

استقلال تهران – ایرانجوان بوشهر- ساعت 16:20 ورزشگاه آزادی تهران
خونه به خونه مازندران – گسترش فولاد تبریز –ساعت 13:45 ورزشگاه هفتم تیربابل

سه‌شنبه  28 دی ماه 96

فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز – ساعت 14:30، ورزشگاه غدیر اهواز
برنده پرسپولیس / بادران – صنعت نفت آبادان، زمان و مکان متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس