جنگنده بومی

اعضای کمیسون امنیت‌ملی مجلس از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند.

به گزارش مشرق، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه 20 آذر) از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: پیشرفت‌های موجود درکشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح علیرغم مشکلات و تحریم‌های موجود، مبتنی بر فناوری‌های نوین جهانی است.

وی تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را  فرصتی مناسب برای خود کفائی و بالندگی کشور بر شمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت هوایی و سازمان صنایع هوایی به کار خواهد گرفت.

 بروجردی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برای نیل به اهداف مورد نظر کشور افزود: سازمان صنایع هوایی سازمانی پرتلاش و دارای نیروهای متخصص است که تلاش‌های مؤثر و مطلوبی را با توجه به و ضعیت اقتصادی موجود به نمایش گذاشته است.

امیر سرتیپ بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح نیز با عرض خیر مقدم به رئیس و اعضای کمیسون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی،  از حضور آنها در سازمان صنایع هوائی تشکر و قدر دانی کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به وزارت دفاع در سال 95 درباره  لزوم تولید جنگنده بومی در کشور افزود: خوشبختانه ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز در دستور کار سازمان صنایع هوایی قرارگرفته است.

وی راه اندازی تمام خطوط تعمیر و نگهداری کلیه هواپیماهای موجود درکشور را  از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و همت کارکنان سازمان صنایع هوایی دانست و  گفت: این توانمندی، کمکی بسیار مؤثر در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و صنعت هوایی کشور است.

امیر سرتیپ بنی طرفی همچنین ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: به حمدالله به چنان فنآوری و تکنولوژی دست یافته‌ایم که بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    14 1
    مشکل اصلی موتوره اگر به یه موتور با تونایی نسبی دست پیدا کنیم میشه یه کارایی کرد دربحث الکترونیک و اونونیک پیشرفت داشتیم اگه واقعا خواست نظام باشه میشه ولی نه درکوتاه مدت دیدیم که ساخت سامانه ای مثل باور هشت سال کشیده و هنو عملیاتی نشده ساخت جنگنده به مراتب سخت تره. درده سال اینده اگر واقعا اراده جدی باشه میشه بهش‌خوش بین بود
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      5 0
      تا ده سال دیگه که اسرائیل منقرض شده و ابلیس هم گردن زده شده ان شاء الله
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    7 2
    مردم ایران سالانه 11 هزار میلیارد تومان سیگار دود می کنند که بیشتر هم قاچاق و وارداتی است. 7500 میلیارد تومان لوازم آرایش مصرف می کنند، چند برابر این مقادیر را هم برای آباد کردن ترکیه و امارات و ... و خرید شکر سفید، شیرینی، شکلات قهوه ای، قهوه فوری سرطانزا، چای خارجی رنگی اسانس دار سرطانزا، نوشابه گاز دار سرطانزا، چیپس و پفک و .... مصرف می کنند. با بستن یک مالیات مستقیم 300 درصد روی مصرف مواد خوراکی مضر و سرطانزا سالانه 20 هزار میلیارد تومان مردم کمتر خرج بیماری قلبی و سرطان می کنند و دولت به درآمدی بین 25 تا 50 هزار میلیارد تومان می رسد که می تواند ظرف مدت 5 سال چند نوع مختلف شکاری را به تولید انبوه برساند. با توجه به اینکه تا آخر امسال باید موتور مناسب مطابق وعده های سردار دهقان آماده بشود، با یک تلاش شبانه روزی می توانیم قبل از سال 1400 به شکاری ایمن با قابلیت اطمینان بالا برسیم و قبل از سال 1398 هم به شکاری قابل پرواز اما با قابلیت اطمینان پایین برسیم.
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
      0 1
      باید منتظر بود تا سال 1400 که ببینیم کی رئیس جمهور میشه و اگه دوباره یا اصلاح طلب انتخاب بشه نمیشه به هیچ پیشرفتی تو حوزه نظامی مخصوصا جنگنده قاهر 313 دست پیدا کرد
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    4 0
    در مورد موتور الان کارهایی شده خصوصا موتور اوج و تروبوفن جی 90 البته تراست خشک این موتور ها به نظر میرسه حدود 15 تا 20 کیلونیوتن هست که برای جنگنده های سنگین مناسب نیست و داره روی موتور های توربوفن سنگین کارمیشه تا به تولید برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس