کد خبر 808021
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
مستند مسابقه

«فاز» (فرزند ایران زمین) عنوان تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند-مسابقه (ریلیتی‌شو)است که طی ماه‌های اخیر برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده و قرارست در زمستان۹۶ به روی آنتن برود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط‌عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان؛ در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی ۷فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند. آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.

در پایان این مسابقه برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه یک‌صد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می‌کنند.

تاکنون بخش‌های زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویربرداری شده و مراحل پایانی مسابقه هم‌زمان با پخش از تلویزیون، تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر است.

فاز (فرزند ایران زمین) سعی می‌کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک نوجوان برگزیده نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم‌تر است.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند صفحات «فاز» را در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، سروش، توئیتر، اینستاگرام) با نشانی @faazz_show پیگیری کنند.

«فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان»، و «گروه کودک و نوجوان شبکه 2سیما» به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس