کد خبر 807854
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
 دیدار تیم های پرسپولیس و سپید رود رشت

از ساعات پایانی شب گذشته اتفاقات عجیبی در باشگاه سپیدرود رخ داده است.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه بیات خریدار جدید باشگاه سپیدرود طی یکی دو هفته اخیر به امور این باشگاه ورود کرد و روز گذشته هم بودجه‌ای ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در اختیار این باشگاه قرارداد وی بلافاصله دست به کار شد و ظاهراً تغییرات گسترده‌ای را در باشگاه و تیم فوتبال سپیدرود انجام خواهد داد.

درساعات پایانی شب گذشته، با وجود اینکه بیات با تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود جلسه مفصلی را برگزار کرده اما وی تصمیم گرفت تا علی نظرمحمدی دیگر در رأس کادر فنی سرخپوشان گیلانی حضور نداشته باشد.

خبر برکناری نظرمحمدی توسط هیچکدام از عوامل باشگاه سپیدرود تائید نمی‌شود و جالب اینجاست که میرشهاب مؤمنی مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود نیز یکی از افرادی است که با تصمیم بیات از مدیریت این باشگاه کنار گذاشته شده است.

در این بین شنیده می‌شود قرار است کادر فنی جدید کار خود را آغاز کرده و در این بین نام امید روانخواه بازیکن سابق استقلال و مربی ابتدای فصل سپیدرود هم مطرح شده است.

البته قرار است یک مربی برزیلی نیز در جمع اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود باشد و به نظر می‌رسد انقلاب شبانه در حال شکل‌گیری و تکمیل است.

سکوت علی نظرمحمدی، علیرضا بهارمست سرپرست این تیم و همچنین میرشهاب مؤمنی تا این لحظه ابهامات پیرامون تغییرات گسترده در باشگاه سپیدرود را افزایش داده و باید دید تمرین ساعت ۱۱ امروز سپیدرودی‌ها در ورزشگاه سردار جنگل زیر نظر کدام مربی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس