بیات و نظرمحمدی

مالک جدید باشگاه سپیدرود اعلام کرد ۹۰ درصد بازیکنان این تیم خواستار برکناری نظرمحمدی از این تیم بودند.

به گزارش مشرق، کیومرث بیات درباره اینکه آیا علاوه بر سیمائو سیلمار برزیلی و امید روانخواه مربی دیگری به کادرفنی سپیدرود اضافه خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: فردا (سه‌شنبه) قرار است مربی برزیلی به ایران بیاید و پس از آن روانخواه و این مربی با هم جلسه خواهند داشت تا مشخص شود چه کسی سرمربی و چه کسی دستیار خواهد بود!

وی در پاسخ به این پرسش که مشخص نیست سیلمار برزیلی یا امید روانخواه سرمربی سپیدرود خواهند بود؟ تصریح کرد: نه، با توجه به اینکه سیلمار برزیلی با شرایط تیم آشنا نیست، باید در جلسه این موضوع را مطرح و تصمیم‌گیری کنیم. 

مالک جدید باشگاه سپیدرود در خصوص دلیل برکناری علی نظرمحمدی از سرمربیگری تیم سپیدرود، خاطرنشان کرد: از روز اولی که به سپیدرود آمدم، می‌دانستم که با این آقایان (نظرمحمدی و بهارمست) نمی‌توانم کار کنم و یا من باید از تیم می‌رفتم یا آنها. من ایده‌های خاصی در ذهنم دارم، اما آنها فقط ایده صعود داشتند،‌ یعنی همین که به لیگ برتر صعود کرده‌اند کار را تمام شده می‌دانند. به شخصه نظرمحمدی را خیلی دوست دارم، اما مشکل ما با هم حل نمی‌شد. ضمن اینکه 90 درصد بازیکنان تیم هم خواستار برکناری این مربی بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس