کد خبر 807811
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
حقوق کارکنان دولت

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از پرداختی‌های نجومی به عنوان مستمری در صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اخیراً مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گزارشی از وضعیت این صندوق به نمایندگان  ارائه کردند، گفت: متاسفانه با گزارشی که مسئولان این صندوق ارائه کردند مشخص شد نگاه عدالت محورانه‌ای در این صندوق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مستمری‌های که در صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت‌ می‌شود، دارای تعادل نیست، ادامه داد: برخی افراد از  این صندوق بین 5 تا 20 میلیون مستمری دریافت می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در همین ‌زمینه افزود: در حالی که برخی از اینها در دورانی که بیمه پرداز بودند مبنای پرداخت حق بیمه آنها عددد حقوقی که دریافت می‌کرده اند نبوده بلکه تقریباً یک دوم آن عددی که دربافت می‌کردند برای بیمه پردازی حقوقشان محاسبه شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: به طور مثال اگر فردی در دوران اشتغال خود  12 میلیون دریافتی داشته است، عددی که بر آن مبنا بیمه فرد پرداخت می‌شده 6 میلیون تومان بوده است اما حقوق بازنشستگی که  به آن فرد پرداخت می‌شود براساس همان 12 میلیونی بوده که حق بیمه آن را پرداخت نکرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بازنشسته درمانده IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    34 1
    به شتر گفتند چرا گردنت کجه گفت کجام راسته که گردنم راست باشه
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    11 0
    بیچاره بازنشستگان فرهنگی اینجانب با سی سال سنوات خدمت با مدرک کارشناسی ارشد و گذراندن سمت های آموزگاری دبیری معاون و مدیریت بازنشسته شده ام و بزور حقوق دریافتی من دور و بر دو میلیون تومان می باشد با کسورات یک میلیون و پانصد هزار تومان دستم را می گیرد.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    21 0
    حالا تکلیف حقوق های خلاف عرفی که گرفته اند چه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد داودی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    14 0
    ی مثالی میگن سواره ازحال پیاده خبر نداره مسووولین این حقوقی ک ب ما میدن اگرشما می گرفتین چکار می کردین؟ انچه البته بجایی نرسد فریاد است از قیامت بترسید همین هیچ درخواستی ندارم چون توجه نمنیشه قیامت حق ما بازنشسته ها ب گردن شما مسوولین است
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    4 0
    کی نونش حلاله هااااااااااااااااااااااا
  • محموداعرابی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس