اشتوگر

سرمربی جدید بورسیادورتموند به حضور در این تیم و جانشینی پیتر بوش واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌مشرق، سران بورسیادورتموند در نهایت عصر دیروز (یک‌شنبه) سرمربی خود پیتر بوش را از سمتش برکنار کردند و پیتر اشتوگر اتریشی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کردند. آن هم در حالی که او یک هفته‌ پیش از سمت سرمربیگری کلن بر کنار شده بود.

اشتوگر درباره حضور در بورسیادورتموند، گفت‌: برای خودم هم جای تعجب داشت که به عنوان سرمربی دورتموند انتخاب شدم. این یک فرصت تکرار نشدنی در زندگی مربیگری من است و باید بتوانم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنم. من سال‌های خوبی را در کلن سپری کرده‌ام و تجربیات خوبی از این تیم دارم. دورتموند در یک سطح بالاتر از آن چیزی است که ما انتظارش را داریم. یک ورزشگاه بزرگ و حمایت گسترده هواداران شرایطی را برای ما ایجاد می‌کند که فقط به موفقیت فکر کنیم.

روزنامه‌ بیلد آلمان فاش کرده است که اشتوگر فقط تا پایان فصل سرمربی بورسیادورتموند خواهد بود، چرا که مربی دیگری برای دورتموندی‌ها وجود نداشت و این باشگاه آلمانی قرار است که به‌زودی به سراغ یولین ناگلزمن، سرمربی هوفنهام بروند و این مربی از پایان فصل هدایت بورسیادورتموند را بر عهده خواهد داشت.

بورسیادورتموند که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است باید در ادامه‌ این فصل در رقابت‌های لیگ اروپا فعالیت کند و برای کسب سهمیه در بوندسلیگا رقابت‌ سختی با سایر تیم‌ها خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس