حق پخش مسابقات

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی به وزارت ورزش داده شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز 2 بند دیگر از لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: براساس این مصوبه، اختیار صدور و لغو مجوز سالن‌های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان داده شد که البته وزارت‌خانه‌های علوم و آموزش و پرورش در ارتباط با این موضوع مستثنی شدند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: همچنین براساس مصوبه امروز کمیسیون فرهنگی، حق پخش تلویزیونی برنامه‌های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان داده شد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: براین اساس حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی توسط وزارت ورزش اخذ و به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و سپس در یک ردیف اعتباری مخصوص این امر بودجه آن در اختیار وزارت ورزش قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه علل گرانی کاغذ در روزهای اخیر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در جلسه بعدی این کمیسیون در وزرای اقتصاد، ارشاد و صنعت برای توضیح در این‌باره دعوت به عمل آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس