انقلاب فرهنگی

سخنگوی کمیسیون آموزش از تأکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای این کمیسیون بر عدم موازی‌کاری میان مجلس و این شورا خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدحمایت میرزاده سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جزئیات نشست بعدازظهر امروز یکشنبه 19 آذر این کمیسیون را تشریح کرد.

وی با اشاره به حضور مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز گفت: آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های این شورا را ارائه داد و در ادامه اعضای کمیسیون آموزش سؤالات خود را از ایشان مطرح کردند.

میرزاده از تأکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای کمیسیون و عدم موازی‌کاری میان مجلس و این شورا سخن گفت و خاطرنشان کرد: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از حضور خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات ابراز خرسندی کرد و بر ضرورت تعامل بیشتر میان کمیسیون و شورا تأکید کرد.

وی در تشریح بخش دیگری از نشست‌های عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: آیت‌الله اختری رئیس دانشگاه اهل بیت مهمان بعدی کمیسیون بود و گزارشی از عملکرد این دانشگاه به اعضا ارائه داد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه صددرصد دانشجویان دانشگاه اهل بیت خارجی هستند، تصریح کرد که این دانشجویان که در رشته‌های مختلف فلسفه، ادبیات، حقوق و ... تحصیل می‌کنند، نقش سفیران جمهوری اسلامی را در کشورهای خود ایفا خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس