کد خبر 80742
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶

رييس دانشگاه آزاد اسلامي خطاب به روساي واحد‌ها با تاكيد بر اينكه به هيچ عنوان تزلزل به خود راه ندهيد، گفت: وصيت‌نامه‌ دانشگاه آزاد در حال تدوين و آماده شدن است.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، عبدالله جاسبي در اجلاس روساي واحد‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي، با بيان اين‌كه وصيت‌نامه دانشگاه آزاد در حال آماده شدن است، به بخشي از اين وصيتنامه اشاره كرد و گفت: در اين وصيتنامه آمده است: «برادران! جاسبي كوچك‌تر از آن است كه رياست مطلقه بر دانشگاه داشته باشد.»

وي خطاب به روساي واحد‌هاي دانشگاهي گفت: بارها عنوان كرده‌ام به گونه‌اي كار كنيد كه مثل اين‌كه قرار است براي هميشه در اينجا كار كنيد، چرا كه همه‌ ما رفتني هستيم و فقط دانشگاه خواهد بود.

وي با تاكيد بر اين‌كه نبايد تزلزل به خود راه داد، خاطر نشان كرد: از فرصت‌هايي كه پيش مي‌آيد حداكثر استفاده را انجام دهيد و با نهايت استفاده از لحظه و وقت‌تان بهره ببريد، بالاخره همه يه روزي پير مي‌شوند و آن زمان است كه حساب‌هاي كارهايي كه انجام داده‌ايم، بررسي مي‌كنيم.

جاسبي با تاكيد بر اهميت تكريم ارباب رجوع، خاطرنشان كرد: بر اساس 46 هزار پيام دريافت شده اين‌طور به نظر مي‌رسد كه هنوز در رابطه‌ تكريم ارباب رجوع نارضايتي‌هايي وجود دارد. بنابراين نبايد حتي در صورتي كه دانشجو بدهكار هم باشد، بويي از طلبكاري در صحبت‌هايي به گوش رسد.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: حتي نبايد يك ريال از امكانات دانشگاه براي هزينه‌هاي انتخاباتي افراد به كار رود، چرا كه اين‌گونه هزينه‌ها حرام است و ما هم وظيفه داريم با آن برخورد كنيم.

وي افزود: هرچند وظيفه‌ ما براي برگزاري انتخابات پرشور است، ولي كسي حق ندارد با عنوان و سمت خود هيچ كانديدي را تبليغ كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای جاسبی بهتر است وصیت نامه برای خودش بنویسد دانشگاه آزاد متعلق به مردم ایران است و انشاءا.. بزودی از دست عده ای خاص وهیات موسس دونفره قبلی در می آید.
  • نائب ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ممنون خندیدیم. :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس