کد خبر 807293
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
رضا درویش

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: درخواست یک میلیارد تومان برای صدور رضایت‌نامه محمدرضا اخباری مبلغ زیادی نیست.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد وضعیت تیم سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: منتظریم تا علی دایی فهرست بازیکنان مورد نظرش را به ما بدهد و باشگاه برای جذب آنها اقدام کند. هنوز دایی لیستی به ما نداده است البته تصور می‌کنم دو سه بازیکن در تیم ما جابه‌جا شود.

وی در مورد اینکه از عملکرد تیم سایپا در نیم‌فصل رضایت داشته یا نه‌، گفت: نتایج تیم راضی کننده بود چهار بازیکن ما عمل جراحی کردند. ضمن اینکه ما یک تیم جوان شده هستیم و با تأیید کارشناسان داوری هم ۷-۸ امتیاز را با اشتباه داوری از دست داده‌ایم که اگر آن امتیازات به ما داده می‌شد اکنون در بین سه تیم اول جدول قرار می‌گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد بحث حضور مهدی ترابی در تراکتورسازی گفت: بحثی در این مورد نبوده ترابی حتی یک بار هم صحبت از حضور در تراکتورسازی نکرده است.

درویش در مورد بحث جدایی محمدرضا اخباری از سایپا اظهار داشت: اخباری از دو سه باشگاه لیگ برتری پیشنهادهایی دارد ضمن اینکه یک باشگاه اروپایی نیز خواهان جذب او است با این حال این بازیکن اکنون در تمرینات تیم ما حضور دارد و هنوز توافقی برای جدایی صورت نگرفته است.

وی در مورد اینکه ظاهراً باشگاه سایپا درخواست یک میلیارد تومان برای انتقال اخباری به سپاهان داده است، گفت: گزینه‌های مختلفی مدنظر ما بود بحث تبادل بازیکن هم مطرح شد به هر حال یک میلیارد تومان هم برای دروازه‌بانی مثل اخباری که یک و نیم فصل دیگر با ما قرارداد دارد زیاد نیست. این دروازه‌بان یکی از سه چهار دروازه‌بان اول ایران است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه فکر می‌کند تیم سایپا بتواند در نیم‌فصل دوم سهمیه‌ آسیایی کسب کند، گفت:‌امیدوارم بتوانیم در پایان فصل سهمیه آسیایی بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس