زرشناس

قسمت دوم برنامه «سختانه» با حضور «شهریار زرشناس» بدون اطلاع قبلی از پخش بازماند!

به گزارش مشرق، در حالی که دومین قسمت از برنامه گفت‌وگومحور «سختانه» در جدول پخش شبکه سوم سیما قرار گرفته بود و قرار بود این برنامه، پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۴۰ روی آنتن برود، اما این برنامه پخش نشد.

نکته قابل تأمل این است که این قسمت از برنامه «سختانه» به گفت وگو با شهریار زرشناس، نویسنده و نظریه‌پرداز اصولگرا اختصاص داشت.

وی در اغلب نوشته‌ها و گفتارهای خود به نقد ‌اشرافیت و سرمایه‌داری می‌پردازد و سیاست‌های اقتصادی دولت را به چالش می‌کشد.

زرشناس قرار بود در این برنامه نیز طی گفت‌وگویی چالشی با مجری، درباره دیدگاه‌های خود توضیح دهد، اما این برنامه علیرغم تبلیغات قبلی، پخش نشد.

این درحالی است که قسمت اول برنامه «سختانه» با حضور محمد قوچانی، روزنامه‌نگار به اصطلاح اصلاح‌طلب و سردبیر سابق برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای که حامی سیاست‌های اقتصادی دولت است، بدون هیچ مشکلی روی آنتن رفته بود.روابط عمومی سیما و همچنین روابط عمومی شبکه سه، به طور رسمی توضیحی درباره علت ممانعت از پخش صحبت‌های شهریار زرشناس نداده‌اند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    1 0
    نمی دانیم چرا این مصاحبه پخشد نشد؛ چراکه زرشناس جزء کارشناسانی است که خیلی کم مصاحبه می کند و مطالب ارزنده ای را ارائه می دهد. شاید دوباره سکانس تحت فشار قرار دادن بودجه صداوسیما را مجبور کرده که صحبت های این کارشناس که معمولاً نقدهای خوبی هم دارد ولی دولتی ها آن ها را برنمی تابند را پخش نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس