کد خبر 806683
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
پدیده

مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان گفت: نمی‌گذاریم شکایاتی که از قدیم برای باشگاه پدیده به ارث گذاشته شده است، ما را از هدف‌مان در این فصل عقب بیندازد.

به گزارش مشرق، رضا شاه‌منصوری در خصوص حکم کسر شش امتیاز از تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از ابتدای فصل به دنبال حل پرونده بازیکنان خارجی خود از فصل‌های قبل هستیم و توانستیم برخی از آنها را حل کرده و الباقی با توجه به تفاهمی که با بازیکنان و وکلای آنها انجام شده است، به زودی پرونده‌شان بسته خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت زوران کنزوویچ نیز اظهار داشت: در این رابطه متأسفانه از فصل‌های قبل در باشگاه به صورت منسجم و جدی پیگیری در این خصوص نبوده است و اصلاً مستنداتی که گویا باشد در باشگاه وجود نداشته  و به یک‌باره رأی اعلام شده است. ما پیگیر حل این مشکل هستیم.

مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان همچنین افزود: اتفاقاً در دوره جدید مدیریت باشگاه در فصل جاری یکی از اولویت‌ها بحث حل و فصل این موارد بوده و مبالغی پرداخت شده است. این روند همان‌طور که گفتم در حال انجام و تعیین تکلیف بوده است که به یک‌باره از جانب بازیکنی که طی یک سال گذشته هیچ نامه‌ای نیامده بود، رأیی برای ما ارسال می‌شود.

شاه‌منصوری در پایان گفت: طی چند روز آینده تکلیف این پروند را روشن خواهیم کرد و نمی‌گذاریم شکایاتی که از قدیم برای باشگاه پدیده به ارث گذاشته شده است، ما را از هدف‌مان در این فصل عقب بیندازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس