کد خبر 370090
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان اعلام کرد که این باشگاه تمایل به جذب چند بازیکن تیم پرسپولیس دارد.

به گزارش مشرق، هاشم حسینی در خصوص وضعیت باشگاه پدیده خراسان در نقل‌وانتقالات نیم فصل گفت: ما روز گذشته با مهدی محمدنظری قراردادی را تا پایان فصل امضا کردیم و به جز جذب این بازیکن اتفاق دیگری در نقل‌وانتقالات باشگاه پدیده رخ نداده است.

وی در خصوص احتمال حضور عنایتی در استقلال و بحث معاوضه این بازیکن با آندرانیک تیموریان اظهار داشت: باشگاه پدیده هیچ علاقه‌ای به جدایی رضا عنایتی ندارد و ما می‌خواهیم این بازیکن را در تیم‌مان حفظ کنیم. بحث معاوضه او با تیموریان هم اصلاً شایعه قشنگی نیست، چون ما چنین درخواستی نداشته‌ایم.

سرپرست تیم فوتبال پدیده افزود: عنایتی و تیموریان هر دو بازیکنان بزرگی هستند که اگر قرار باشد جابه‌جایی هم صورت بگیرد، معاوضه‌ای نخواهد بود. ما هم اگر بازیکنی را بخواهیم به صورت مستقیم با باشگاه مدنظرمان وارد مذاکره خواهیم شد.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا پدیده در نقل‌وانتقالات نیم فصل از استقلال و پرسپولیس بازیکنی جذب می‌کند یا نه، عنوان کرد: صددرصد بازیکنانی مدنظرمان هستند که از هفته آینده مذاکرات را با آنها و باشگاه‌های‌شان آغاز می‌کنیم. ما چند بازیکن پرسپولیس را که کیفیت بالایی دارند در نظر گرفته‌ایم تا اگر امکانش وجود داشت آنها را به پدیده بیاوریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس