کوهنوردی

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: عملیات جست‌وجوی کوهنوردان مفقودشده در اشترانکوه به علت سرمای هوا و تاریکی پایان یافت و ادامه جست‌وجو به صبح فردا موکول شد.

به گزارش مشرق، رضا آریایی، مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: عملیات جست‌وجوی کوهنوردان مفقودشده در اشترانکوه به علت سرمای هوا و تاریکی پایان یافت. ادامه جست‌وجو به صبح فردا موکول شد.

از ساعات اولیه اطلاع از خبر مفقودی 14 کوهنورد مشهدی به همراه یک کوهنورد الیگودرزی در اشترانکوه، بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به محل عزیمت نموده و در وهله نخست جسد جانباخته حادثه به نام علیرضا عامری را به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منتقل کردند و پس از سوختگیری مجددا به محل حادثه بازگشتند.

بر این اساس امدادگران به جستجو برای یافتن 8 کوهنورد مفقودشده پرداختند که در نهایت با پیدا شدن کوله پشتی و لوازم کوهنوردان، مشخص شد که این افراد گرفتار بهمن شده‌اند.

تیم اورژانس هوایی الیگودرز پس از اطلاع از ریزش سنگین بهمن و گرفتاری کوهنوردان به پناهگاه بازگشته و 5 نفر از کوهنوردان را طی عملیات امداد و نجات پیچیده و فنی نجات داده و به ازنا منتقل کردند.

تاکنون 8 نفر از کوهنوردان همچنان مفقود بوده و تلاش کوهنوردان الیگودرز و ازنا و امدادگران هلال احمر برای یافتن آنها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس